Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2008 22:18:54
Svar/Indlæg:
1015/85
Jeg sidder og er virkelig i tvivl med hensyn til vidergående uddannelse.
Jeg er rimelig sikker på hvilken retning jeg vil gå i (HA, HA(jur), VCM)
Jeg er dog bange for om jeg kan klare universitetet, det virker for mig som en meget "difus" størrelse, som altid har ligget så langt fremme og været en slags "det er der længe til", men nu sidder man som 3ger og skal vælge.
Som sagt ved jeg godt nogenlunde hvilken retning jeg satser på så det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger i "universitet" Er det så hårdt og slemt som man forestiller?
Jeg har snakket med flere og det er slet ikke til at blive klog på, hvor hårdt det egentligt er, det eneste man kan få et ærligt svar på er, at det socialt skulle være ganske hyggeligt, hvis man gør noget for sammenværet.
Jeg ved også man regner med at uni er et fuldtidsstudie, men skal man så regne med at man har ca. 40 timer om ugen med alt? Eller skla man regne med endnu mere? Er det 400 siders læsning om ugen?
Er der tid til fritidsaktiviteter såsom træning? - Noget der betyder meget for mig og ville være ked af at gå ned i træningsmængde i hvertfald ret meget, (træner nu 14 timer ugentligt i snit) - Ved godt jeg så ikke kan have et fritidsjob, men det er sådan set ligemeget for mig, hvis jeg kan træne :P
Jeg vil gerne hører jeres erfaringer fra universitetet og ÆRLIGT, synes i det er røvhamrende hårdt og en værre gang lort det blot skal klares for at kunne få et job så sig det, jeg vil hører alles meninger da jeg er ufattelig "bange" for universitet og vel mest af alt den følelse at måtte erkende et nederlag, jeg har dog alternativer i uddannelse til uni, men de andre er mine "først pririotetet".