dum og dummere

Hyggehjørnet d.  03. marts. 2008, skrevet af hightower
Vist: 487 gange.

hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 01:00:29
Svar/Indlæg:
2440/66
http://politiken.dk/politik/ar...

"Foghs hyldest til Bush vækker forundring"

mens de fleste ikke kan tage nok afstand, fra hvad der nok er den lavest begavede præsident ever, hylder vores statsminister ham 🤣
Dude
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2008 01:33:02
Svar/Indlæg:
581/1
Nu vil den side af Fogh aldrig blive den jeg ser mig mest gal på (der er så mange andre til gengæld), men interessant læsning none the less.. Jeg ved dog ikke om jeg er enig i det der stod, omkring at Fogh på den måde udstiller Bush. Imo udstiller han først og fremmest sig selv, med brun næse og hele lortet.

Næe nej, må vi så få Lettermans klip med underholdende udtalelser fra Bush i stedet. Han er ufrivillig komisk på et niveau, der for en kort stund kan få en til at glemme hvor meget lort han har lavet.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 02:17:24
Svar/Indlæg:
10398/435
who cares.... det er jo bare formelt.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 07:45:44
Svar/Indlæg:
5891/423
fogh slikker så meget ass på bush :no:


brainiac
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2008 08:14:58
Svar/Indlæg:
840/10
3# enig

jeg ved snart ikke hvem jeg hader mest om det er bush eller fjog aka fogh


JensK
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 08:56:54
Svar/Indlæg:
452/80
»Jeg holder af sort humor, når det er velplaceret, men jeg synes egentlig, at Fogh mest af alt er med til at udstille sin bedste ven Bush. Bush har systematisk modsat sig Kyoto. Har systematisk modsat sig, at man skal indgå bindende miljøaftaler i verden. Har underkendt de amerikanske stater, der ville gå langt inden for miljøområdet«

Jo mere jeg læser, jo mere kommer jeg til at holde af Villy Søvndal. Det er næsten ligegyldigt hvad, så syntes han at ramme hovedet på sømmet.

Hvis man lige tager de "anti-bush" briller af et øjeblik har han heller ikke haft den nemmeste periode som præsident. Mange roser ham jo fx. for hans behandling af d. 11 september, og mange mener også at de var berettiget at gå ind i Afghanistan. Så på de områder kan man ikke rigtig forse ham. Hans land var under angreb, og han reagerede derefter.

Krigen i Iraq var somen reel nok, men forkert eksekveret. Man skulle ikke have gået ind i landet pga. atom våben, men pga Saddam. Så er jeg også ret sikker på at både Tyskland og Frankrig havde været noget mere venligsindet overfor konceptet. Hvis man absolut skulle føre en krig pga. våben så var man gået ind i Nordkorea eller Iran. Det ville også have været nemmere. Iran grænser op til Parkistan der er vestligsindet, så det havde ikke været noget problem at gå igennem dem.

Nordkorea ligger op til (HAVE A WILD GUESS) sydkorea, og jeg tvivler på de ville have mange modsigelser overfor at få sat deres nabland godt og grundigt på plads. Desuden tror jeg også at de kunne have fået lov til at bruge Japan som en base. Kina er noget mere tvivlsomt, da de ikke er de store tilhængere af krig.

Erhm det blev lidt off-topic til sidst 😳


grillbille
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 11:42:59
Svar/Indlæg:
131/55
pudsigt som folk stort set udelukkende betragter Bush som en fejltagelse... Bevares - han er måske ikke altid det højeste træ i skoven, men har da trods alt leveret nogle rimelige resultater i det indenrigspolitiske liv.

I starten af dette årtusinde var der fald i arbejdsløsheden grundet en meget liberal indvandrerpolitik - noget med "du er mexicaner og læge - dig kan vi bruge, hvorimod du ligner mest en hund og er arbejdsløs - du kan ikke få lov til at komme ind i landet".
Noget i den dur har Bush trods alt gjort - hvilket har skabt en høj aktivitet på arbejdsmarkedet, mindsket arbejdsløshed, reltativt roligt pengemarked.

Og hvad angår topic - hvis man som lille bitte stat har mulighed for at profilere sig i den store verden - så skal man dog gøre det. Og for vores land kan det gøres ved at være "venner" med Bush eller via Muhammed-tegninger 😕

Jeg ved godt hvilken version jeg vælger...


Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 13:43:49
Svar/Indlæg:
1214/62
All hyldest til Fogh og Bush!!!

Eller nej vent vi vil hellere have Saddam så han kan slagte tusinde tals og true folk på livet hvis de ikke jubler af ham. Og i Afghanistan vil vi hellere have at damerne ligner affaldssække! Yeeeha! Allah Akbhar Allah Akbhar!!!!


OMFG GET A LIFE

Vil sige at det bedste Bush har gjort var at smide Saddam og Taleban smidt ud. (En brugere var direkte utilfreds med mit ordvalg, jeg er ked af det.)
Eller skal vi hellere indføre Taleban heroppe og få en wannabe Saddam. Fuck hvor er de venstreorienterede dog dumme at høre på.


Cyrezz
 
Overclocker
Tilføjet:
03-03-2008 14:42:52
Svar/Indlæg:
581/24
Bryder mig ikke om Bush som præsident og så synes jeg, at Fogh er alt for brun om munden! Jeg har ikke noget mod de er gode venner, men synes han gør lige nok ud af at fremvise, hvor glad han er for Bush.


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 15:54:33
Svar/Indlæg:
2440/66
#7 jeg tror ikke du finder nogen som bryder sig om saddam eller taleban. men at taleban er smidt ud? det svar skal du nok overveje - og se lige en tv avis, nogle dokumentarer, læs en avis!!


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 16:00:54
Svar/Indlæg:
7263/260
#0 Kan Fogh slikke mere røv da :no: (indsæt sur smiley)


Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2008 16:13:57
Svar/Indlæg:
1214/62
#9 Smidt ud på den måde at de ikke kontrollerer landet mere.
Og jeg ser tv-avis hver morgen kl 7, hver dag kl 18-19 og 22
Samt jeg læse B.T., Berlingske Tidende, Nyhedesavisen, MetroExpress osv.

Men ja ok, "smidt ud" måske et forkert ord, væltet så.


hightower
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2008 23:31:24
Svar/Indlæg:
2440/66
http://politiken.dk/udland/art...

I et nyt blogindlæg fra Anders Fogh Rasmussen (V) roser Fogh både Bushs gæstfrihed og hans evne til at køre på mountainbike.

jamen dog? han kan rent faktisk køre på mountainbike? jeg havde forventet en 3-hjulet 🤣

#11 say what? hvem er det lige kontrollerer afghanistan pånær kabul? du læser kun de mere højreorienterede aviser som er knap så kritiske overfor fjog? arh ok, det ku være værre: JP 😐

men jeg så da gerne at hver eneste talibaner fik en kugle i turbanen, tag ikke fejl. men igen vi snakker om "mennesker" der er dumme som sten, ligesom 99% af dem som hidser sig op over de muhammed tegninger aldrig har set dem. jeg er dybt kritisk over for den indsats man har lavet i afghanistan -- ideen var skide god og "vi" (eftersom usa og DK jo er perlevenner) har kvejet os og fokuseret på irak i stedet for.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
04-03-2008 14:58:18
Svar/Indlæg:
5891/423
#7 self. er saddam og taleban lort, men du kan ikke fortælle mig at det er gået bedre 😕 ...evt..læs aviser 😉 og tag lige stilling til dit ordvalg når du skriver herinde 😉 ...hvad har allah med sagen at gøre!?!? 😐 Og en ting til, alle er ikke som du beskriver det 😎 hvor du citere at alle damerne er klædt som "affaldsposer" :no: ...Jeg så f.eks. en dukomentar fornylig, hvor der var mange kvinder som ikke bar tørreklæde... 😐,....
Det er en om'er kirseby! 🤣

skal siges jeg ik er muslim...
men er udlænding(indien,hindu, tror egentlig ikke på det...men i dont care 😛 ).. 🙂



Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
09-03-2008 15:41:35
Svar/Indlæg:
1214/62
#12 og #13
I går måske ind for at Obama bliver valgt og man trækker samtlige soldater hjem fra Irak? Fuck en falit erklæring, og ja for fanden om jeg ikke gider læse Politiken og alt det der venstre orienteret LORT. Havde det stået til soc.dem osv. inviterede vi alle de muslimske ekstremister hjem til lille DK og bød dem på en kop kaffe og et stk. land.

Sgu godt at Villy har åbnet øjnenen, må vi bare håbe at resten af oppositionen gør det samme.

#12 Hvorfor har Afghanistans udenrigsminister lige udtalt til Deadline på DR2 (neeej tænk jeg ser DR? OMG de er jo venstre orienteret) at de snart kan overtage kontrollen selv der nede. Inden for en kortere periode end USA selv har udtalt.

Dog håber jeg at DK ikke har trukket sig ud, for vil sgu godt der ned og hjælpe med at give de Taleban soldater en ordentlig røvfuld og hjælpe afghanerne med at genopbygge deres land.


DUMMER STEIN!!!!!!!!

Jeg er enig med at Irak krigen nok ikke har gået som planlagt, men der skulle have været brugt mange FLERE soldater! Og De skide EU lande som har trukket sig ud og dermed eftergive terroristernes krav var simpelthen så åndsvagt.

Og alle de demonstrationer imod Muhammedtegninger sker kun fordi de mellemøstlige lande er så splittet, endelig har den en "grund" til ikke at bekæmpe hinanden. Og tænk, det er kun de analfabetiske personer som demonstrerer og de der FUCKING imamer som kan se "Nøøøøj det her kan vi faktisk bruge til noget, vi kan vælte en mere eller mindre demokratisk regering, indføre sharia osv osv"

Var jo en journalist fra et eller andet muslimskland som sagde, under sidst "Muhammed-krise". At de kun demonstrerede fordi så kunne de stå sammen.

Sgu også mærkeligt at ham der Abu-Laban kunne tage til Ægypten og prædike som en anden ged, men have en dødsdom på sig?? 😐 Fordi den ægyptiske regering stod rigtig rigtig dårligt med befolkningen. Smid nogen H-bomber så vi kan udrydde 2 slags skidt.