#18 Nej, tror jeg ikke - For det er lige der omkring det skulle se rigtigt dårligt ud for HX520.
#15 Hmm.. Du har ret i jeg er meget hård ved alle strømforsyninger der har mere end en rail, jeg synes det er dårlige strømforsyninger og jeg har haft mange af dem - samtlige har været skuffende, næste gang jeg samler en computer skal jeg nok købe en brugt HX520 og se hvordan den køre - Så har jeg mere at ha' det i, jeg kunne aldrig finde på at køre med en HX520 selv, men ja den er jo ikke så dårlig at den slet ikke kan bruges, det betyder imidlertid ikke at strømforsyninger bygget med mere end en rail, har verdens bedste opbygning.
Der sidder flere kredse som levere hver sin 12volt i en strømforsyning med flere rail og hver kreds skal justeres meget nøjagtigt til de andre kredse, bare små forandringer også dem der kommer med tiden, ændringer i modstande og slidte elektrolytter, gør at den begynder at bruge mere strøm og tåler mindre belastning. Systemet de normalt er bygget efter er ikke godt.
Der er mange strømforsyninger med flere rail, som slet ikke kan levere mere end det en rail er bygget til og de er endnu værre. Her er HX520 trods alt bedre.
Sådan ser jeg på HX520 og derfor kan jeg ikke li' den. Jeg har haft mange strømforsyninger med flere rails... Har bestemt ikke været godt.