Hvis de bare afviser det pågrund af at der er kølepasta på spænderammen, så er det da rent ud sagt latterligt, for lige nu er jeg 90% sikker på jeg selv har lidt der på, for det er ikke bare lige til at fjerne for tager man et stykke toiletpapir rammer man næsten altid cpu'en, og skal så til at smøre på igen, kan næsten kun lade sig gøre med en vatpind at fjerne det.
Men hvis det var mig der stod i den sag, og at de var afvist pågrund af det, så havde jeg fanget en af deres telefon supporter, og bedt om at snakke med den højeste i rank der er på arbejde på nuværende tidspunkt, ville så have forklaret ham, at det ikke kunne være rigtig pågrund af; bla bla bla osv. og sagt til sidst at hvis de ikke ville bytte, reperarer eller tilbagebetale penge beløb, ville de høre fra min advokat i løbet af de næste par dage.
Der står du så med 2 valg muligheder.
1: Kontakt en rigtig advokat, og forklare ham din situation, og så derefter få ham til at kontakte firmaet.
2: Læs lidt om loven på nettet, få så en ven der lyder troværdig til at ringe og udgive sig som din advokat, på den måde kan du lægge pres på dem, og de vælger næsten altid, at reperarer eller tilbagebetale dig, end at skulle gennem en retsag + dårlig omtale.
Den med at udgive sig som advokat, har jeg haft stor effekt med, det kan godt være der er nogen der synes det er en dum idé eller man skal ikke udgive sig for noget man ikke er, men det er en billig og effektiv metode, hvis man bare lige læser lidt på loven først, og indnu bedre hvis man ved man har sit på det rene.