Lost: Via Domus.

Spil d.  05. marts. 2008, skrevet af Kondichael
Vist: 411 gange.

Kondichael

Superbruger
Tilføjet:
05-03-2008 13:00:53
Svar/Indlæg:
940/111
Hey endelig fik jeg spillet hjem, og jeg var vild.

Jeg var så vild med historien at jeg bare spillede og spillede til jeg havde gennemført spillet. Historien er så mega nice, at jeg flere gange begyndte at bløde ud af ørerene.

Desværre da jeg havde gennemført det kiggede jeg på klokken og så havde jeg kun spillet lidt over 4 timer >< reviews fortæller at der ca. er 10-12timer gameplay.

Men det var alle pengene værd.

BTW. Lost: Via Domus er et spil baseret på Lost serien.

BTW2. Køb spillet det er et must hvis du kender serien lost.
Fdane

Overclocker
Tilføjet:
05-03-2008 13:14:26
Svar/Indlæg:
97/30
Det var da hurtigt du kom igennem det så 🙂
Har lige fået det, skal igang når jeg kommer hjem 😀
Elsker f..... serien, så håber spillet også er godt.

Kondichael

Superbruger
Tilføjet:
05-03-2008 13:26:33
Svar/Indlæg:
940/111
Historien er så fucking vildo at du nok kommer 2-5 gange.

Er lige gået igang med at gennemføre det igen, evt. finde lidt flere Easter Eggs.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 04:07:25
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Jeg kan huske denne tråd, fra noget tid siden (næsten et år, kan jeg så se) og kan bestemt også huske, at jeg ville vende tilbage til den.

Det gør jeg så nu. Jeg har fået købt første sæson, til kr. 199,- (lidt nærig er man vel altid?) og nu er jeg allermest pissed over, at jeg ikke også købte anden og tredje sæson i samme ombæring. Men desværre, så ved man jo sjældent på forhånd, om det er noget man vil bryde sig om. Af samme grund fortryder jeg nu, at jeg ikke fik købt 'Heroes' sæson 2, i sin tid.

Men fred være med det. Nu har jeg i det mindste nogle ekstra punkter at tilføje på min "must-have"-filmliste (som nu altså også inkluderer serier - deriblandt 'Prison Break' 😳).

Det eneste jeg "begræder" lidt er, at alle disse nye serier, tilsyneladende er kameraført af samme fjols, der ikke rigtigt kan finde ud af at differentiere stilen. Det er nok bare mig der er lidt gammel og gnaven. Men jeg ville ønske, at der af og til kom noget nytænkning på banen (alá 'Heroes'-universet), hvorimod den samme kameraføring ikke rigtigt henleder tankerne til vidt forskellige serier, men snarere binder langt mere på plottet og fortællerstilen.

Der må jeg så til gengæld sige, at 'Heroes' og 'Lost' (især sidstnævnte, stik imod al forventning), rent faktisk formår at hive historien hjem i en sådan grad, at jeg er lidt træt af, at klokken nu er ti minutter over 4 om natten, og jeg nu sidder smøgtrængende og rastløs over ikke at kunne se videre end til "To be continued". Faktisk, så har jeg mest af alt lyst til at 'raide' den nærmeste tankstation og melde mig syg fra arbejde i morgen.

Men *shh* - det kunne jo være at chefen kiggede med hér 😉 😛

'Nough said. Tak til #0 for at smide den udemærkede reference, og kom så ikke og bild mig ind, at jeg er fuldstændig døv over for gode film- og serieforslag 😀

PS.: Undlad venligst at komme med spoilers, såfremt nogle skulle vælge at kommentere ovenstående. Jeg har kun set første sæson (af 'Lost'), og vil gerne holde mig på kanten af stolen lidt tid endnu.

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 04:28:51
Svar/Indlæg:
4156/111

Du kommer bare til KBH og så napper vi lige mine LOST DVD samlinger ned fra hylden 😀

Sæson 5 er lige startet i USA, så det bliver spændende!

Min kæreste så også sæson 1 på et par dage da jeg først havde introduceret hende for serien! Hun glemte tid og sted og blev mere eller mindre afhængig... Når jeg ringede til hende mens hun så LOST lød hun ligesom mig når jeg spiller diverse FPS spil... ja, ja.... ja.... nej... ok... ... ... hvad?... ja, ok! 🤣 Lige ledes måtte hun bare låne min Sæson 2 samling! 🤣

Hun kom vidst aldrig i gang med Sæson 3, men det skal hun nok komme 😎

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 04:33:49
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #4

Godt vi i det mindste kan dele filmografi og smag om samme 😉

Der er ingen tvivl om, at jeg skal have fat i sæson 2 og 3. Sæson 4 er desværre lidt dyr endnu, og SÅ spændende synes jeg ikke den er... endnu. Turen til KBH ville nok koste det samme som at købe sæson 4 😛

Vi kan synkron-se den og snakke sammen via Messenger. Det er jo trods alt sådan nørder 'dater' ❤ 🤣

FnaX

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 04:39:48
Svar/Indlæg:
4156/111

Haha jeg finder webcam og bajer frem så er vi ved at være der 😀

Så må du altså lige få skaffet den sæson 2 der! IMO er sæson 2 og 3 de fedeste og mest spændende 😎 Så det er bare med at komme i gang 😉

Heroes Sæson 4 starter også her d. 9 februar i USA, så det bliver også spændende!

Men se det sådan her, hvis du kommer til KBH kan vi se LOST til det uendelige 😎 Samt Heroes! 😀

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2009 10:39:38
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #6

Så fik jeg købt sæson 2 😀