ja har lige 2 spøsmål er der nolge som har en Q9650 som har haft en Q6600 eller QX6 for den sags skyld som kan sige om det giver noget exstre i spil og så den anden ting er vis amn vælge en QX9650 så behøver man ikke at skule op på 500FSB for at få et super OC vil er fordi jeg bare tænkte på om det kune betale sig at give lidt exster og så fåsådan en for at kune køre med den på evt et X38 eller X48 da de ikke har så høj FSB er fordi jeg kan se de korster 4k i usa og told skal der ikke tænkes på 🙂
1# ok har fånet dem til lige godt 4K på ebay 🙂 som er køb nu pris men du kan ikke svare på noget af det andet vil Riska jeg skal jo bruge din viden mens du er her :'-(
3# ja var nemlig det jeg tænkte for en Q9450 korster jo alige vil 2300 og så skal man gå på komprimi med bunkort eller havde et spicel og så slet ikke være siker på det kan gå så hørt eller at ramne kan føgle med har nemlig noget fam. der bor der over og andre der skal der over så lajet ldit med tanken 😳 hvordan er ydelsen kan huske der var psoet for lang tid siden en artikel hvor man kune se FPS med et OC på 3ghz på henholt vis en q6600 og en Q9450 er der nogle der kan huske den 😕
En q9450@3600mhz vs. en qx9650 @ 4.5ghz gir ikke en nævneværdig forskel i spil, kommer selvfølgelig an på spillet. Men i forhold til ekstra prisen så nej. Så hellere smide flere penge efter grafikkort !
6# kan se du har en E8400 har du selv prøvet det eller har du læst det et std evt. link så jeg selv kan kige lidt på det men tak for imput kan godt være du har rat et nyt GFX vile jo også være dejligt :yes: