Microsoft C++ 2008 ..... fejl på siden ?

Software d.  09. marts. 2008, skrevet af Drunken
Vist: 685 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 07:54:22
Svar/Indlæg:
1107/258
hey alle. det skulle jo være et frit download fra microsoft af men jeg får bare fejl hele tiden når jeg trykker på download linket :

Webstedet afviste at vise denne webside.
HTTP 403
Mest sandsynlige årsager:
Dette websted kræver, at du logger på.

Prøv at:
Gå tilbage til den forrige side.

Flere oplysninger

Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne oprette forbindelse til webstedet, men programmet har ikke tilladelse til at vise websiden.

Er denne side jeg prøver : http://www.microsoft.com/expre...

kan i downloade den uden fejl besked fra explorer ?

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp.

Sker med utrolig mange sider. Leder og har fundet et Fix til FFVIII 8 bit paletted texture fejlen. på pc. men kan heller ikke downloade den da samme fejl kommer frem.. :(

nogle der ved hvorfor ? for stram firewall eller ?

1holmes

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 08:11:52
Svar/Indlæg:
1375/88
Uden at være sikker, tror jeg, som du selv er inde på at det er din firewall.
Jeg gik lige ind på siden og prøvede at klikke på DL, hvorefter den straks kom med popup vinduet om at kører, gemme eller annulere.
Hvorom alting er, er fejlen i hvert fald ikke på siden.

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 08:50:27
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg kan også

the-pooh

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 09:15:17
Svar/Indlæg:
872/106
hva er det for et program? syntes jeg har noget der heder 2005 c++.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 12:44:45
Svar/Indlæg:
1107/258
aner det ikke. ved bare at jeg skal bruge det til det fix med ff 8 så det ser godt ud.

hmm prøvede igen og kunne godt uden jeg har rørt min firewall. heledagen igår kunne jeg heller ikke. wierd. men har den da nu. :D troede at det fyldte mere det program men ja ja .. må se om det virker nu :)

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2008 15:15:57
Svar/Indlæg:
3943/44
#3 det er til at programmere i, det er egenligt bare et skrive program som kan farve ens koder, og så er der selvfølgeligt en compiler med.

#4 du skal muligvis bruge den store version af programmet, for der er nogle funktioner som ikke er med i den express versionen, der er dog nogle af dem som man selv kan tilføje (kan ikke huske præcis hvad og hvordan, for det er over 2 år siden jeg brugte det)

Der findes i øvrigt opensource alternativer, det kan dog ikke garanteres at du kan compile programmer fra det ene i det andet.