ikke c2d systemet mener jeg.. bare den med det gamle skodhardware... desuden har de addet information om hvor godt det koeler nederst paa siden.. det bliver super nizzle koeling med en radiotor og pumpe
I gamle dage gik der en lille historie om, at man kunne fryse madolie ned, og smide flasken ind i kabinettet, så der blev dejligt køligt. Jeg tror ikke man skal prøve det, da jeg har en ide om at kondensvand hurtigt ville sætte en stopper for legen.
Ja, det ser vildt ud. "Sådan nogle tosser", kan man godt komme til at tænke. Men, jeg kender selv en af slagsen, og tosset, det er vidst det sidste man kan kalde sådan nogle fyre. Ord som : knivskarp, opfindsom og balls of steel er vidst mere rammende. Tillader mig at smide et link til hans hjemmeside, der er lidt pics af noget af det, han går og rode med, har rodet med. Olie-halløjet er det efterhånden mange år siden, han prøvede af.
Hehe...så bliver man nødt til at ringe til blikkenslageren hvis pc'en går i stykker. Men det er supersejt det han har lavet med rør istedet for slanger!
Jeg synes jo, at det er cool, at han laver sit grej selv, fra bunden af, og ofte med hvad han nu lige har liggende i skufferne. Ja, jeg bliver altså gang på gang imponeret, af hvad han nu lige har bikset sammen.
Kan man ikke bare bruge dobbelt-destilleret vand? Så bliver det da ikke mere tyndtflydende. Man kunne jo så stille pc'en i et køleskab...man behøver jo ikke ligefrem bekymre sig om kondens. 😀
Man må hellere prøve med noget gammelt hardware, man får det nok aldrig rent igen hvis man bruger olie eller flydende sillikone, det kan sikkert godt være svært at sælge stumperne hvis der skal opgraderes, når det er smurt ind i olie.
Ja, og det er jo ikke kun komponenterne der får olie. Det er jo osse alle ens stik til tastatur, mus, skærm, højttalere osv. der skal en tur i bassinet.