Problemer med browser/internet

Diverse d.  12. marts. 2008, skrevet af Ryuichi
Vist: 245 gange.

Ryuichi
 
Overclocker
Tilføjet:
12-03-2008 04:07:28
Svar/Indlæg:
4/2
Hejsa! (omg new guy 😛 )

Jeg har et problem jeg håber jeg kan få hjælp til!
For 2 måneder siden gik min comp død, så købte nyt udstyr (bundkort, cpu, grafikkort og ram.. gik fra socket 939 til AM2).
Da jeg så fik det hele installeret og prøvet af, virkede det hele stort set fint nok, jeg reinstallede alle drivers der var til bundkort, grafikkort osv. men har godt nok stadig et problem med min browser..
Nogen gange kører den fint, men.. andre gange skal der mange reloads og ventetid til før hjemmesiderne gider at vises.. Det gælder for alle hjemmesider og den plejer altid at ende i at "siden kan ikke vises" og alle de andre fejlmeddelelser, har prøvet diverse browsere 😩
Skal lige siges at internettet virker helt som det skal, sidder for det meste over router med min roomie, og hans net/browser virker fint, men mit fejler bare.. også selvom jeg slår routeren fra og kører direkte fra modemet og i min comp :( Jeg har prøvet hvad jeg kunne, og det hjælper bare ikke.
(tror stadig det er noget med netkortet..)
Har i en løsning?

På forhånd tak!
IgIbUu
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2008 06:44:03
Svar/Indlæg:
639/66
hvilket windows kører du med? og ved du hvad msconfig er?


Gilbert
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2008 09:00:07
Svar/Indlæg:
4089/252
#1 Jeg tror han mener dengabg hans pc blev samlet. Prøv det som #2 skiver...


Ryuichi
 
Overclocker
Tilføjet:
12-03-2008 13:31:08
Svar/Indlæg:
4/2
Jeg kører med Windows XP sp 2, og ja kender godt msconfig 🙂


IgIbUu
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2008 15:35:14
Svar/Indlæg:
639/66
ok, prøv og start msconfig og gå derind hvor du kan slå programmer fra når windows starter. Så skal du se efter om du har nogle programmer der hedder:

SkyTel.EXE
ALCMTR.EXE
RTHDCPL.EXE

og slå dem fra, det er noget spyware snask... Min browser har også lige skabt sig ad helvede til. hvis jeg startede 5 internet explorer op så virkede 1-3 af dem men resten skrev bare siden kan ikke vises... jeg slog de programmer fra og vupti så funkede det igen 8)


det kan godt være du har nogle flere af de programmer på din pc, men som udgangspunkt så slå alle dem fra hvor der står nøjagtigt det samme i komando som programmet hedder

Hvis du har et Torrent program til at køre kan den også finde på at skabe sig på den måde...

2# jeg tror han mener at han har problemer med sit internet... og der er vist ikke meget svar at hente i 2# ???