Ny mus.

Diverse d.  12. marts. 2008, skrevet af CarstenHansen
Vist: 234 gange.

CarstenHansen

Superbruger
Tilføjet:
12-03-2008 08:46:53
Svar/Indlæg:
204/31
Så er tiden kommet hvor den gamle dual-optic Logitech mus må stille træskoene. Efter en værnepligt på 5-6 år kan den simpelthen ikke mere...

Men hvad skal jeg have i stedet for? Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad der er af mus på markedet nu...

Hvilke skal man gå efter og hvilke bør man holde sig fra?

Budgettet er en 300,- - 400,-

Så del endelig jeres erfaringer 🙂
Mathis77

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2008 09:25:50
Svar/Indlæg:
6293/359
Jeg er rigtig glad for min Logitech G3 som koster en 300 kr. hvis ikke mindre?

Tidløst design - ikke så meget fancy-pancy ergonomi-gøjl. Så hvis din hånd er god og du ikke har en specifik skade eller handicap eller tendens til svedige hænder kan jeg ikke anbefale ergonomi-trippet som nogle mus er. Det er bare min sportslige træner-instuktørmæssige mening. Det er som at lave rulletrapper på banegården - det er til handicappede -vi skal sgu ikke handicappe os selv ved at bruge dem - Din hånd har brug for at blive lidt brugt og få lidt modstand - det er ganske enkelt trænings/vedligeholdelses-princip. Og selvfølgelig alt med måde... En bajer/glas rødvin om dagen kan jo også være sundt, men du skal jo ikke knappe en hel kasse op 😉

Nok som super-OT herfra, det er også tidligt på dagen 😛 - men nu spurgte du også om, hvad man skal holde sig fra.

Nu bliver jeg nok flamet af -ashes- for vildt, da han har fået 13 (eller 12) i en skoleopgave om ergonomi hehehe 😲

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
12-03-2008 10:34:55
Svar/Indlæg:
3214/18
Ellers kunne du læse testen af den Steelseries-mus, som blev testet her på siden for lidt tid siden. Jeg købte sådan en på baggrund af testen og er ovenud tilfreds!

Du skriver ikke rigtigt, hvad musen skal bruges til? Men udfra dine systemspecs vil jeg gætte på at det er lidt allround og også gaming, hvilket jeg synes Steelseries-musen egner sig perfekt til!

Nof

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2008 10:40:53
Svar/Indlæg:
590/30
Jeg tror jeg ville tage men mx1000
http://www.shg.dk/link.asp?got...

Cyrezz

Overclocker
Tilføjet:
12-03-2008 15:22:19
Svar/Indlæg:
581/24
Razer Deathadder er en sindssyg god mus (mange prof. cs-spillere bruger den) - især hvis du skal spille. Har selv en, som kører på en Steelpad QcK og det er super!

http://www.edbpriser.dk/Produc...

Steelpad QcK kan erhverves i flg. størrelser: QcK mini, QcK (normal), QcK+, QcK Heavy.
Mener at de alle koster under en hund.