Har et Antec P182 kabinet, så ja, det burde være muligt at sætte en blæser op med nogle strips. Tror du har ret mht. jetmotorer på OCZ køleren :yes:
Tak for tips angående hvilke RAM jeg skal vælge, men jeg prøver at se hvor langt jeg kan drive det med de eksisterende og så må vi se om der kommer skat tilbage 😉 Jeg vil i hvert fald prøve at rode lidt mere med de indstillinger du henviser til i post 48, men det bliver ikke i aften, det er jeg sq for træt til.
Prøvede dog lige at ændre lidt på frekvensen på min CPU, først satte jeg FSB'en til 1185 og efterfølgende til 1200, dvs. henholdsvis 2666MHz og 2,7GHz, og hver gang kunne jeg se i AIBooster som starter sammen med windows, at CPU'en kørte med de nævnte frekvenser, men efter ca. 5 sekunder falder FSB'en ned til 1164, dvs. 2619Mhz på CPU'en, dette skete begge gange. Efterfølgende har jeg givet Vcore et par nøk op til 1,39V og CPU VTT et nøk op til 1,46V, men det har ikke nogen effekt, hver gang windows starter op falder FSB'en efter ca. 5 sekunder. Det kan vel ikke passe at jeg har nået grænsen ved 2619MHz på min CPU!!??
Mine volts er følgende NB=1,33, SB=1,52, CPU VTT=1,46, HT 1,2V=1,31 og RAM=2,05. Mine RAM kører 5-5-5-15-T1 ved 390,8Mhz ifølge MemSet.