Har jeg kigget på . men vil gerne have lidt hjælp til at få det overclocket rigtigt . Jeg har prøvet at overclocke før , men det gik ikke helt som det skulle . kom til at overclocke CPUen for meget.
Jeg har også lige prøvet og overclock den 15% men så kommer Windows Vista med blue sceen
prøv at start med 333fsb x9 multi 1.40vcore. vis den køre stabilt så se hvor langt du kan få vcore ned før den begynder at skabe sig. så arbejder du videre ud fra det og køre fsb op mod de 400.
Du skal også lige være opmærksom på at hvis du ocer dine ting så skal du have en god strømforsyning.. dine 500watts strømforsuning er måske lige på minimums grænsen Men du burte nemt kunne få den cpu til at køre 3,2-3,4
hold nu. De 500Watt kan sagtens bruges til OC på den CPU. Jeg kan få min E6600 op på 3600 mhz, og clocke GFX ret godt før der bliver problemer. Så selvfølgelig kan den Q6600 og et bette 8600GT også OCes en sjat.
#9 jaja men de fleste der ocer på en q6600 ende de ikke med gerne at ville hente 50% mere ud af den... men ja hvis han ikke har en masse lys haløj i sin pcer kan han da godt oce den lidt.. er bare irreterende at rode med det og det vil bare ikke køre og så viser det sig det er fordi den får for lidt strøm.. der for jeg ville gøre ham opmærksom på at 500watt måske ikke var helt optimale.
Okay, Tak for det Men jeg har prøvet mig lidt fram , men bare jeg overclocker den 5% så kommer Vista men bluesceen og vil ikke starte op . så der er lidt trælst