#5 Nej det gør ATI ikke og når jeg ser hvordan folk af og til skriver på hwt - Så tænker jeg mon nogle bliver bestukket... (Det er ikke nogen hemmelighed at mange ikke gider skrive på hwt, på grund af den gennerelle chikane som finder sted mod ATI og AMD)
Jeg synes DX10.1 er noget værd - Når DX10.1 kommer, er der da ikke nogen der forbyder dig at beholde dit DX10 grafikkort, men lad det ikke gå ud over din evne til at bedømme.
Jeg ville ønske folk skulle stilles til ansvar for hvad de skev, med eventuelle bøder når det de skriver ikke er sandt(No joke!)
Mange mennesker stoler på hvad de læser på nettet, hvilket er ret søgeligt - For prøv at se på hwt... Der er en gennerel holdning blandt dem der skriver, som uden tvivl ikke viser en tegning af virkeligheden. I virkeligheden er der andre gode mærker end creative, logitech, intel og nvidia.
Hvis du ser på din computer, er du en kopi af hvad hwt kalder det bedste, vel at mærke uden at fortælle, at det langt fra er det bedste til alt og det er det der er synd.