Er det bare mig eller ser GRAW2 bedre ud i xbox versionen end PC? Har sat alt på max i PC versionen. F.eks. det lille display i øverste venstre hjørne er bare nogle blå streger, hvorimod xbox viser det ens allies ser.
Også det jeg tror. De har bare taget smut vejen 😕 Godt jeg ikke betalte for det, har prøvet demo og regnede bare med, at det var fordi demo ikke var færdig. Men godt man kan prøve den fulde version gratis først.
men 0# hvad syns du om spilet alser gameplay jeg syns det er pise fedt spilet det på xbox og overvjet måske at købe det til pc når det faler i pris bare for at havde en mus 🙂
#6 Der er ingen intro til historien udover du bare bliver kastet ind i det. Spillet er mega svært, et skud og man er næsten død med det samme. AI er dog ikke noget at skrive hjem om, og hvis du har spillet til Xbox ville jeg personligt holde mig væk. Det mangler et eller andet fra Rainbow six Las Vegas.
8# ok gør jeg så 🙂 men syns nu ikke det var svært men kan også godt lig den salgs spil men vis man er vand til at skyde med hovet under armen så skal man nok hole sig væk 🙂
Altså tror spillet kunne være fedt, for der er så mange taktiske muligheder. Det drukner dog i den dårlige AI, og anden generations grafik. Nogen steder ligner det noget fra MOHAA. :no:
#10 Altså realistisk er det, og kan godt lide den salgs spil, men når ens team mates er til mere irretation end hjælp, gider jeg ikke bruge tid på det. Faktisk er PC versionen mere hardcore FPS end Xbox versionen, der er mere arcade