#2 jeg er umiddelbart enig med dig, at mange har dte med at pege finger. og det er sandheden. problemmet i dag er, at der er efterhånden så mange biler på vejene, at hvis alle kørte lovligt, så ville traffikken ikke komme nogen vegne og vi bevæger os langsommere og langsommere. det er det problem som er opstået i London, hvor politiet har sat fotofælder op over det hele, hvilket medfører kæmpe køer pga af de mange biler og at køre bil i lonodn er et helvede, jeg taler af erfaring. ikke nok med det så skal folk i London betale de såkaldte conjestion fees, hvsi de vil køre i byen. jeg også meget af miin tid i warszawa, hvor der er omkring 2 biler pr indbygger i byen, (2,6millioner indbyggere red.) og der er historien en helt anden, hvor folk kører hurtigt og at problemmerne er meget mindre end i london.
jeg er på ingen ude på at sige at det er smart at køre for stærkt og sætte andre folks i fare, men sandhedne er at der kommer flere og flere biler på vejene og at det er sværere at komme frem.