Ja, jeg hvade for et stykke tid siden, sagt jeg ville have dette system (http://hwt.dk/forumthread.aspx... ), og modtog gerne jeres kommetar.
MEN jeg har skiftet mening. Et ATI Radeon HD 3870 X2 yder godt, men ikke så godt i spil. Jeg har også læst at flere var meget utilfreds med støjen, og at de ikke synes kortet var tilfredstillende.
Det er der selvfølgelig noget om, og derfor har jeg lavet et par ændriger:
Har lige købt 2x2GB Mushkin XP2 PC6400 CL4 og lige nu er de overclocket til PC8500 CL5. Så hvis du vil OC på et tidspunkt så vil jeg klart anbefale dem frem for at købe nogle PC8500 nu som du overhovedt ikke vil komme til at få gavn af før du evt OCer og selv der kan de andre fint følge med. Hvis du kører 1:1 så skal du jo op over 530 på FSBen før dine ram begrænser dig 🙂
Jeg bruger i øvrigt 2475MB ram lige nu så det var en god ide at bytte mit 2GB sæt ud med et 4GB. Bruger naturligvis Vista 64bit 😉
Edit: I det hele taget synes jeg at Mushkin får meget ros for deres 4GB sæt, prøv f.eks. at skrive "Mushkin xp2 4 GB" i google og se nogle af de rewievs der er lavet.
Snup et board med nvidia 790i chipsæt - det skulle være ret fedt - udkommer nok på samme tid, som din cpu kommer på lager (læs: om et godt stykke tid) 😐
#0 Hvorfor har du valgt et IDE optisk drev? Er ikke engang sikker på at de nyeste bundkort overhovedet har IDE stik. Jeg ville i hvert fald finde et SATA drev i stedet. Dit link er godt nok til et SATA drev (Samsung SH-163A).