Hva faen sker der, problem med 2 skærme!!

Grafikkort d.  15. marts. 2008, skrevet af UGP
Vist: 326 gange.

UGP

Superbruger
Tilføjet:
15-03-2008 13:06:18
Svar/Indlæg:
301/42
Hey

Jeg har lige fået et 3870x2 i torsdags og installerede det og det kørte bare der ud af.
Jeg bruger min Samsung skærm som primær skærm og lg'en som sekundær, men skulle lige spille et spil med lg'en, så sætter den til primær og går ind og spiller. Kommer ud igen og så går alt galt. Min lg skærm skifter hele tiden med at 30% at billedet forsvinder ude på skrivebordet.

Jeg formaterer så min com, IKKE kun pga. dette problem, men fordi jeg alligevel ville.
Så kommer jeg ind i windows igen og efter jeg har installeret ati driveren, begynder lg skærmen at gøre det igen (her står den til primær). Jeg bytter så om på dvi stikkene i gfx, så samsung skærmen er primær og så fungere det og lg fungere også fint, nu den er sekundær.

Nu er det bare sådan jeg vil kunne bruge den lg til nogen spil, men kan ikke skifte den til primær, fordi hvis jeg går ind under "Egenskaber for skærm", kan jeg ikke sætte flueben ved "brug denne enhed som den primære skærm" og mit ATI control center virker ikke, der kommer en cli.exe - programfejl. Og der kan man ellers ændre det. (programmet virkede før formateringen)

Hvad kan jeg gøre?? 😕 - En kort video, hvor man kan se det: http://www.megaupload.com/dk/?...
UGP

Superbruger
Tilføjet:
15-03-2008 13:36:00
Svar/Indlæg:
301/42
Installerede lige det der NET 2.0, så nu virke mit ati control center og har prøvet at skite til primær og det fungere sgu. 🙂

krikke

Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2008 13:50:32
Svar/Indlæg:
2335/16
🙂