Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2008 21:06:57
Svar/Indlæg:
976/138
Hey
Jeg har nu i et par uger haft lidt problemer med min spand, som jeg bare ikke kan komme af med:
Nogle gange vil den ikke tænde, og det kræver 2-5 tænd/sluk forsøg før den starter rigtigt op.
Og så vil den ALDRIG slukke eller genstarte når jeg beder den om det fra XP
Problemet har været der lige siden jeg havde maskinen skilt ad for nogle uger siden. Jeg skiftede min Hydor L20 pumpe ud med en Laing DDC 10w. Efter skift af pumpe satte jeg alt hardware til igen (som det sad før), resatte selvfølgelig lige BIOS og så formatterede jeg også maskinen. Men jeg kan simpelthen ikke få den til at slukke og der er som sagt en gang i mellem problemer med at tænde den også.
Jeg har prøvet alt hvad jeg kan finde på af fejlsøgning. BIOS er blevet resat adskillige gange, Jeg har haft alt unødvendigt hardware taget fra (floppy, dvd, hdd's etc.). Det eneste jeg faktisk ikke har kunnet prøve endnu er at køre uden pumpen, maskinen når nemlig at slukke ned før jeg kan komme i windows og bede den om at slukke igen. Jeg synes dog det skulle være meget mærkeligt hvis en 10w pumpe skulle kunne trække min 600W med 4 rails på hver 15amp i knæ.
Nogen der har nogle bud på hvordan jeg får min maskine til at kunne slukke igen?
PS. Alt andet kører lige så stabilt som det plejer, ved samme OC etc.