Problemer med bærbar/vista

Diverse d.  15. marts. 2008, skrevet af Kaipiroska
Vist: 259 gange.

Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
15-03-2008 23:37:37
Svar/Indlæg:
71/31
Tja ved ikke om den ligger under den rigtige kategori, but here goes

Jeg har sådan en Xps bærbar fra dell, med et 7900 Gtx kort i med 512 mb ram, plus en masse andet guf, en ret oki computer efter min mening.

Og om den er god eller ikke god, det er ikke det jeg har brug for at få bekræftet.

Men jeg spiller en del wow, og når jeg spiller så ligger somregel på 60 fps, men pludselig hvis der sker bare en lille smule, så falder den ned til omkring 10-15, og skal lige hilse og sige det hakker en del så.

Kan det være et problemer med Vista, da jeg nemlig har installeret det selv, da jeg fik den her var det med dell's egen xp ?

Kan nemlig ikke rigtig huske om jeg havde det problem da jeg bare kørte med xp.

Men tror i det er vista der bare er skod til spil, eller er det wow der efter hånden ikke kan køre på min computer mere ??? synes det sidste vil være underlig, men man skal jo aldrig sige aldrig...

Meen kom stærk venner... er lidt i nød

Hilsen
Kai.
Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
15-03-2008 23:42:44
Svar/Indlæg:
71/31
Ang vista så er det 32-bit home premium jeg har

OcDevil

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 11:53:48
Svar/Indlæg:
1262/95
Har du reinstalleret maskinen efter du fik den? Mit bud vil være der ligger en masse skrammel Dell software derpå og laver spændende ting i baggrunden.

Derudover skal du nok lige kigge på at slå vsync fra, så skulle du gerne få mere end 60fps

Control Panel -> Nvidia Control Panel -> 3D Settings -> Manage 3D Settings -> Vertical Sync = Force Off

Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
16-03-2008 16:54:02
Svar/Indlæg:
71/31
Da jeg fik den nye vista der, så renstallerede jeg det hele, netop for at slippe af med alt det dell skidt, der sikkert havde fundet vej til min computer

Men tror du Vsync kan være det der gør at jeg får sådan et drop ?

Og hvad er Vsync - hvis nogen altså har tiden til at forklare mig det ?

#2 men skal da helt klar lige prøve det du skrev der

Kaipiroska

Overclocker
Tilføjet:
16-03-2008 20:53:34
Svar/Indlæg:
71/31
Oki nu ved jeg godt jeg er hel noob her.

Men hva pokker er Vertical Sync på dansk ???
tør ikke bare begynde at slå noget fra....