Ved ikke om det er på sit rette at komme med denne besked herinde, men vover nu pelsen. Der er for tiden vira der florer MSN Messenger som går med titlen PARTY PARTY PARTY og underneden et link som man ikke skal trykke på. Har fået denne besked af flere på min MSN 😩
Jeg hoppede i med begge ben da min ven sendte den besked til mig 😩 Jeg tænkte bare fedt noget party 😛 så jeg trykkede på linket og så kom der et noget med at jeg skulle logge ind, det gjorde jeg så og så kom der et billede af en gris 😕 og bagefter kunne jeg så konstatere at min msn sendte det link til alle jeg kendte :'-( , men det krævede bare et nyt password til msn og en afinstallering af msn og så kørte det igen 😛
Jeg modtog den også. Det er det her link : http://indsaethvadduvilher.pic... Lad nu vær med at gi jeres password væk. Det står endda i disclaimeren at de vil bruge din konto til at sprede siden 😛
We may temporarily access your MSN account to do a combination of the following: 1. Send Instant Messages to your friends promoting this site. 2. Introduce new entertaining sites to your friends via Instant Messages.
Godt trick som jeg benytter, aldrig tryk på noget link, før personen selv har sagt det var ham selv der skrev det :P jeg plejer altid at sprøge "hvad er det?" og hvis der ikke kommer noget svar, er det højst sansynligt noget lort :P