Hvad er jeres erfaringer med Getmore og proshop?

Diverse d.  16. marts. 2008, skrevet af Simson719
Vist: 938 gange.

Simson719

Overclocker
Tilføjet:
16-03-2008 00:20:15
Svar/Indlæg:
370/19
Halløj guruer

Jeg kunne godt lige tænke mig at høre jeres efaringer med getmore eller proshop?
for jeg har fundet ud af at jeg kan spare ca. 1000kr ved at købe min com hos en af dem, istedet for SHG som jeg ellers havde planlagt at bestille den hos.
Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:26:45
Svar/Indlæg:
2356/28
Getmore leverer hurtigt og der er egentlig ikke noget at komme efter der.... MEN hvis noget af dit nye HW går i stykker kan du være uheldig som mange herinde og andre steder inkl. mig selv at skulle vente laaang tid på at få byttet dine varer.

Jeg ventede 3 mdr på et bundkort jeg havde til RMA... Da de så endelig sendte mig et nyt var det i stykker... Den ligger nu på hylden herhjemme og skal afsted igen.

Du kan evt læse lidt om dem herinde:

http://www.trustpilot.dk/

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:28:59
Svar/Indlæg:
710/40
køb hos shg.... der har været mange tråde ang. getmore og de har altid været negative. prøv at bruge søgefunktionen og skriv getmore så ved du hvad jeg mener....man kan godt købe fra dem, men deres service/rma stinker....

prøv bare at kigge de her....

http://hwt.dk/forumthread.aspx...

http://hwt.dk/forumthread.aspx...

der er delte meninger om dem, men jeg ville ik handle med dem... 😉

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:36:13
Svar/Indlæg:
2440/66
proshop er ok - getmore fy

MSJ1982

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:36:34
Svar/Indlæg:
3577/353
Har aldrig haft probs med getmore har ik prøvet den anden

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:39:00
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg har aldrig haft problemer med proshop, men har heller ikke haft en rma hos dem.
De er ikke så gode til at få sendt TT nummere, men pakkerne kommer jo alligevel.
Men det hænger nok også sammen med at pakkerne bliver sendt fra flere forskellige forhandlere.

Getmore gider jeg simpelthen ikke, de har ikke ting på lager, selv om de siger andet, heldigvis er de hurtige til at annullere ordrer, så man kan nå at bestille andre steder fra.
Ja og så er de jo ikke lige frem kendte for god kundeservice.

Jeg bestilte for et par år siden efter hånden, et par kabler hos getmore, og lidt andre småting, men det var kablerne jeg skulle bruge, og det var det eneste der ikke var i pakken. Skrev tre rykker mails, men fik aldrig svar. 3 uger efter den første pakke komme, kom der en pakke med de to manglede kabler. (som var dem jeg manglede i første omgang...)

Simson719

Overclocker
Tilføjet:
16-03-2008 00:45:02
Svar/Indlæg:
370/19
Ja det er rimelig meget jeg køber ind, så det vil ikke være sjovt at stå med en rma sag, så jeg tror bare jeg købe hos shg alligevel, synes bare det er lidt iriterende at de er så meget dyrere 😕

hightower

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 00:56:52
Svar/Indlæg:
2440/66
#5 burde jeg nok sige at jeg heller ikke har. og det er jo netop typisk ved RMA sager, man finder ud af om firmaet er OK eller ej.

der må jeg sige midtdata og SHG har været helt ok!

Brian

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 07:09:07
Svar/Indlæg:
850/212
igen kan jeg kun sige god for getmore har altid været glade for dem
har prøvet shg men lang tid på varen samt ikke rigtig pris og rma der blev byttet til noget der var i stykker

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 08:45:09
Svar/Indlæg:
1915/57
Jeg tror at ligegyldigt hvilken butik men hiver frem, kan man finde folk der enten syntes de er skide gode eller skide dårlige.Der er selvfølgelig nogen butikker som rigtig mange syntes er dårlige 🙂

Jeg personligt handler enten kun hos SHG eller KOMPLETT og det er pga at jeg kun har oplevet god service,og så er det rigtig fedt at man ALTID kan logge ind på deres sider og se en oversigt over ALT hvad man nogensinde har købt der og hurtig lige hente en faktura på noget man købte for et halvt år siden.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
16-03-2008 08:47:52
Svar/Indlæg:
6531/410
getmore:
skal du nok holde dig langt fra har kun hørt dårlige ting om dem.

proshop:
Er en rigtig seriøs shop som jeg kan anbefale har altid fået top proff service hos dem.

købte en seagate extern hdd ved dem efter 1½ år gik den i stykker , de sage der kunne gå lang tid med at bytte den da den skulle sendes til seagate, da der var gået 2 uger spurgte jeg dem om vi kunne finde ud af jeg fik to interne diske istedet for og det var ikke noget problem, det kalder jeg flot service især forde jeg fik fuld pris af hvad jeg gav for den externe disk efter 1½ års brug.

midtdata ville jeg ikke handle ved da de lige har sagt fuck jer til alle deres kunder i deres 2 søster selskaber.

shg har jeg også gode erfaringer med.

Danielsan

Overclocker
Tilføjet:
16-03-2008 09:25:22
Svar/Indlæg:
205/13
proshop kan jeg kun sige god for. Sendte min cpu ind til dem om fredagen, tirsdag havde jeg en ny.