ja ved godt det har været oppe før men . lejet lige lidt med det i nat og ville dele oplevelsen med jer. , spilet crsyis med alt på Very high undtagend, et der står til costom når Natural Mod er slået til.
som er texture quality og shadows quality og shaders quality samt postprocessing quality alt andet var på Very high, og det kørte flyene uden at hakke og så godt ud 😲 ,
brugte den her map http://www.crymod.com/filebase... og ser sku godt ud i den prøvet også spillet . men syns kortet var flottest . mine FPS var 12-14 i jungle kortet og 16-19 i første bane i spilet , så er der sikker nogle der vil sige det ikke er meget,
nej men det hakke ikke og det er nok for mig. forstå ikke hvorfor det ikke haker syns det gjore det før vis det kom ned under 20FPS men ville bare dele mine oplevelse med jer og så syns jeg i skule prøve det
edite det blev spillet i 1650 X 1050 🙂
edit har fåget den preaset ned på 8 FPS i første bane så haker den lidt 😕 men tro det kune løses med en lidt laver opløsning
ok har også lige instaleret det og ligger på 17-22 FPS i 1680X1050 Very high men jeg kan ikke rigtig se noget forskeld i kvaliteten jeg kikke igen i aften nok bedre og se når det er mørkt 😀