#8 Det er ikke samme kort der medfølger i bundlen, så det havde jeg ikke taget så tungt. Jeg fik dog lige kigget på bundlen en gang mere, denne gang med et billede på, og der ud over fandt jeg også lige et bette ord, der ødelagde enhver ide om at købe skidtet: "pci". Ikke om jeg gad betale flere 100 kr for at få en langsommere netforbindelse til den stationære 😛
Prisens betydning er jeg lodret uenig i. Vi ved alle at prisen svinger op og ned, men et øjebliksbillede hjælper folk til at placere produktet på skalaen. Jeg ved jo fx godt at routere svinger ganske gevaldigt i pris, og "midt i" siger mig ikke en dyt. Det kunne lige så vel ha været 1000kr jo. En fair pris afhænger fuldstændig af øjnene der ser, og man ser da fx tit folk anbefale mindst at give 800kr for en router. Havde du været en af dem, havde prisen på den testede måske været 1600 ikk sandt?
De løse formuleringer kræver at vi der læser, kender dig personligt. Altså ved hvordan du opfatter priser på routere i dette tilfælde, og det gør vi jo altså ikke 🙂