ja jeg har bytte mit HD3870 til et 8800GT, så tænke jeg ville smide nogle billeder op. for folk siger jo man kun kan se forskel vis man køre med et CRT skærm. har lige nu et 66 model i nvida . og der kan jeg se meget foskel i billet kvalitet i forhold til dem her http://hwt.dk/forumthread.aspx... men det er jo gammelt så kan være det er bildet bedre. men vil jeg kunne se forskel når jeg samenliner, for de billeder jeg har gemt fra HD3870 bliver vil gengivet, med et 8800GT så det bliver gengivet med dens kvalite,t eller tro i godt det vil kunne bruges til samenligning ellers må jeg huske så godt som muligt
Nu har jeg lidt svært ved at forstå det men hvis du har trykket [Prt Scr] knappen så vil det være det samme der bliver vist ligemeget hvilket kkort du køre det fra.
Man kan heller ikke gemme grafik fejl som følge af oc ved at trykke [Prt Scr] da det opstår i gfx og ikke i softwaren.
6# prøv at læse hvad jeg skriver jeg skriver , blatanet. at vi må se om det ikke hjælper når jeg kriger på 8800Gt. . og med mit syn så er det spicel farverne jeg lage mærke til 🙂 men vil da lige se når 8800GT kommer 🙂