jeg har besluttet mig for at skifte mit nu værende system ud, og da jeg ikke har den store forstand på hvad der fungerer nu om dage spurgte jeg på et andet site om der var nogen der kunne hjælpe mig. jeg fik et system anbefalet og nu vil jeg høre om der er nogen af jer kloge hoveder der har noget at tilføje, eller nogle bedre forslag :)
systemet skal bestå af Mobo, Gfx, RAM og prosessor da jeg har alt andet. prisen er 4-4.5k maks.
#2 du behøver ikke engang hypnotisere mig, jeg tror gerne på at der er en forskel, men er der så ikke også en på prisen ? :P har jo ikke verdenshistoriens største budget... desværre.. :)
#10 har du personlige erfaringer med det kort? så det godt på edbpriser og har overvejet det, men har hørt at der skulle være nogle problemer med støj på det kort.
Ja E8400 skulle være bedst til spil men, det kommer an på om du skal bruge den mest til spil, men Q6600 har så Cachehukommelse på 8mb hvor E8400 har 6mb.
så er der nogen der har erfaringer med nogen af disse kort? gode og dårlige. vil de sidste 3-400kr for zotac kortene være givet godt ud. og hvad med støjen fra inno3d kortet, er det bare et rygte?
hmm havde slet ikke tænkt over 9600 serien, men i de tests jeg har set performer 8800gt generelt også bedre, er det rigtigt eller ?
og så har endnu et kort sneget sig ind blandt mulighederne, da jeg efterhånden har set en del personer snakke godt om producanten BFG, hvad er folks erfaringer+ http://www.edbpriser.dk/Produc...