Update...UT3 starter ikke, har søgt på google :)

Litteratur d.  20. marts. 2008, skrevet af arsenio3d
Vist: 345 gange.

arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 20:14:04
Svar/Indlæg:
2823/238
Ja, jeg har købt det via STEAM, installeret det hele, har prøvet med kompatibilitets mode windows xp sp2. intet virker, den kommer op med det der ut3 billede, men den svarer ikke.

Lidt bittert at have købt et spil som ikke gider at starte.

Kan i hjælpe?

Mvh. arsenio3d
Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 20:21:11
Svar/Indlæg:
4107/224
Har du prøvet med en re-install? Jeg tvivler på det hjælper, men man har da lov at håbe 😉


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 20:22:08
Svar/Indlæg:
2823/238
er i fuld gang, med at re downloade... Ja det har man vel 😩 men tvivler også.


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 20:32:38
Svar/Indlæg:
2576/125
Hvad med patches?


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 20:37:11
Svar/Indlæg:
2823/238
det er via steam, så det bør den gøre automatisk?
det kan ikke starte, sådan så at jeg kan aktivere det med koden...
så ved ikke helt...

Kan forøvrigt ikke logge ind på deres side, den siger mit brugernavn og kode ikke passer, med jeg er jo logget ind i steam så det er rigtigt nok???


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 21:18:10
Svar/Indlæg:
2823/238
Den gider ikke, har også downloaded patch 1.2, den spørger efter den sti hvor UT3 er installeret, det kan jeg ikke finde da det er via steam.

kan man annullere sådan et køb her?


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 21:35:23
Svar/Indlæg:
2823/238
Det her går mig virkelig på nerverne... Jeg kan ikke logge på steams hjemmeside, jeg kan ikke bede om et nyt password, eller få det jeg har sendt til min mail, da den ikke eksistere hos dem 😐

Kan ikke sende dem en mail; fordi jeg skal være logget ind for at kunne gøre det... ☹

Jeg har allermest bare lyst til at annullere det køb... Skal bare høre om man har den mulighed.


Mr.
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 22:06:16
Svar/Indlæg:
4107/224
Prøv at skriv til steam at du sidder med et problem - de har nok større chance for at hjælpe end vi har her 🙂


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-03-2008 22:18:47
Svar/Indlæg:
2823/238
#7 det havde jeg også prøvet, men man skulle logge ind for at kunne skrive, og de sagde at de ikke kendte mit steam id, selvom jeg jeg var logget ind i steam programmet, jeg prøvede at lave en profil, med samme mail og kodeord, og så gad den godt.... Det synes jeg bare var underligt, at man skal oprette sig som bruger til steam programmet, og en gang til, til steam hjemmesiden.
har nu skrevet noget til dem, så håber det kommer til den rette.


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 19:27:21
Svar/Indlæg:
2823/238
UPDATE:
Har spurgt Steam, ang. mit problem, de siger jeg skal skrive til Midway for support, det gjorde jeg så, og gæt engang hvad de skrev; kontakt Steam for support.
Steam siger iøvrigt også at de ikke kan annullere mit køb af unreal tournament 3, hvor de henviser til deres mega lange betingelser, hvor de frasiger sig alt ansvar for ALT.


Men kan man egentlig ikke annulere et køb når man ikke får det ma har betalt for?


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 19:33:02
Svar/Indlæg:
2576/125
#9 Snak lige med forbrugerstyrelsen, hvis der ikke er gået 14 dage kan du retunere det. Men ved om det hjælper her da du jo har "åbnet" spillet, men hvis det er en software fejl er det dem, der står til ansvar. Ligesom når man køber en defekt cd, for de har jo ikke leveret varen.


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 19:34:40
Svar/Indlæg:
2823/238
Det er download version over steam...


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 20:22:03
Svar/Indlæg:
2823/238
ingen andre der har noget input?


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 20:29:18
Svar/Indlæg:
2576/125
#11 Det er jo ligegyldigt om det er en downloade version. Det har pligt til at det retur hvis det ikke virke fra dem af.


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 20:41:02
Svar/Indlæg:
2823/238
jeg har skrevet at jeg gerne ville annullere købet, hvor de så svarer med en henvisning til deres EULA/betingleser hvor de kort sagt vasker deres hænder og frasiger sig al mulig ansvar.

Måske skal jeg ringe til Forbrugerstyrelsen, og spørge dem, måske kan man bare ringe til ens bank og få dem til at tilbagefører beløbet.


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 21:06:06
Svar/Indlæg:
2823/238
De har henvist mig til et forum, hvor der er andre brugere, der har lidt samme problem, og de har fundet en metode, man skal omdøbe UT3.exe filen, så skal man installere patch 1.2, og starte steam, sætte spillet til ikke at opdatere automatisk....

Fedt at det er kunderne der selv skal finde løsningerne, og lave alt arbejdet...
Sådan noget skal bare virke, og kunderne bør ikke være nødsagiet til delv at opfinde løsninger....

https://support.steampowered.c...


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 21:08:32
Svar/Indlæg:
2576/125
#15 dårlig kunde service. Ring til forbrugerstyrelsen, men ved dog ikke om du kan trække pengene tilbage, da du jo har modtaget vare selvom den er defekt. Men fuck it havde sgu gjordt det samme, hvis jeg ikke havde betalt for andre spil over steam altså. 🙂