#18 Du skal lige tænke på at nVIDIA har betalt MANGE penge til crytek folkene, for reklame og alt muligt andet, de var rimelig gode kammersjukker, så det er klart at crysis virker bedre med nVIDIA kortene, og at de havde en driver klar på udgivelsesdagen.
Jeg havde et 8800GTS 320MB kort før, det var jeg da glad for, men farverne var ikke altid lige gode, det er som om det var mere grumset og mørkt.
Det lagde jeg også mærke til mht. Crysis...
Jeg har indtil videre ikke haft problemer med mit 3870 kort, og der er da kommet en ny driver ca. hver måned så længe jeg har haft det, Jeg mener at det var samme tempo nVIDIA havde...
noget meget lækkert jeg fabdt ud af at bruge ordenligt er der indbyggede lydkort i 3870 kortet, så nu smider jeg både billede og lyd over HDMI kablet, så har jeg et mindre kabel fra computeren.
8800GT og 3870 koster ca. det samme. 8800GT yder lidt mere, men det tror jeg personligt selv er fordi at det er preoverclocket meget af nvidia, desuden er det et single slot kort, så dens køler larmer og køler ikke så forfærdeligt godt som 3870´erens køler.