Jeg har været den heldige ejer af 2 GF8800GT 512mb kort, først et gainward og så et asus. Ingen problemer med dem bortset fra djævelsk irriterende coil whine :no: ... nu gider jeg ikke flere rma procedure el. lege med GT kort så jeg vil have en nyt der "holder kæft", i den forbindelse tænker jeg på et XFX GeForce 8800GTX 768MB kort til 2295,- ved shg.dk. http://www.shg.dk/link.asp?got... Er det et kort man godt kan være bekendt at købe og det holder det næste års tid ?. Ellers må jeg ned i 9600GT kortene hvis det er der skal skiftes om 6mdr alligevel.
#0: Ja de kørte også fint mv. men lige så snart der kommer 3D (spil) på og mange fps så wiiiiiiiiiiiiiii.grrrrrrrrrrrrrr.schhhhhhhhhhzzzzzzz, wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, eeeeeeeeeeeehhh. :'-(
Smid en anden køler på dit 8800GT kort også er den skid slået, jeg kan selvfølgelig tage fejl men den lyd har jeg aldrig hørt fra nogle af mine 8800GT kort og jeg købte den første generation af dem men jeg har dog sat Zalman VF1000 kølere på begge mine kort
Selvfølgelig er et 8800GTX stadig ingame. især nu hvor prisen er sænket. Før ville jeg have valgt et 8800GTS, men helt klart et GTX nu. Det slår også GTS ved højere opløsninger.
Ja det er helt klart et godt valg, det trækker fra i høj opløsning og med FSAA og AF. Dog scorer det lidt mindre i 3Dm06 end e.g OC'ede udgaver af GT og almindelige GTS'er, men så snart vi er oppe i 1600x1200 er tingene anderledes.
Jeg har selv overvejet at købe det kort til min anden PC... mm tror sgu jeg gør det 😛