Overclocker
Tilføjet:
21-03-2008 15:20:13
Svar/Indlæg:
0/1
Hej folkens
Jeg har investeret i en ny PSU (Thermaltake Toughpower 700W), da min gamle begyndte at sige yderst irriterende højfrekvente lyde. Mit system er som følger:
AMD Barton 2500+ @ 3500+
2x256MB ram
Asus A7N8X-E
Radeon 9800 pro
2x Optiske drev
2x 250 WD HD
Vi kan nok hurtigt blive enige om at det ikke er et system der imponere noget ;) Men grunden til jeg valgte en forholdsvis kraftig PSU var med henblik på plads til opgradering!
Anyways, den dur altså ikke i systemet. Da jeg første gang satte den til, så det ud som om den kort sendte strøm ud (jeg kunne se at lyset i min fanbay kortvarigt blev tændt), men så skete der ellers ingenting.
Så byttede jeg den, da jeg troede PSU'en var defekt, men det er stadig samme problem.
Jeg har prøvet at droppe fanbay'en, og sætte en blæser direkte i mobo, og der kommer strøm til blæseren, men ikke til HDDs og optistiske drev. Og dog, for i det ene af dreven kan jeg se dioden foran lyser - men drevet kan stadig ikke skubbes ud eller noget.
Når jeg sætter min gamle PSU til kører det fint 😕
Så var det jeg tænkte om mit system simpelthen kunne være for "strømsvagt"? Nogen der har erfaringer? Jeg har ikke rigtigt kunne finde nogen med samme problem..