den her sider jeg selv med, nok ikke så mange som har sidet ved en, men jeg er meget glad for min skærm og jeg er overrasket over hvor gode skærme de laver..
jeg kan ikke se noget ghost eller lign i fps spil. og farvene står dejligt.
Det er da vist lige at stramme den lidt at sige man ikke skal kigge efter kontrast. Det er rigtigt at mange producenter opgiver en overdrevet kontrast, eller måske kun en "dynamisk" kontrost. Men kontrastniveauet er da absolut interresant, selvom man ofte må finde et review hvor de har styr på tingene og har målt den reelle kontrast.
Og den der med at en 22'' tommer wide (16:10) er lige så stor som en normal 19'' tommer er også lidt ved siden af. En 22'' wide er ca. 1400cm2 mens en normal 19'' har et særmareal på 1135cm2 jf. http://www.overclock.net/monit...
Min mor har overstående skærm, og den er imponerende til prisen. Ingen problemer med ghosting og desginet er efter min mening også meget nydeligt. Når det er sagt synes jeg den har en ret ringe farvegengivelse, hvilket nok skyldes brugen af et TN panel, men min oplevelse er at den er gal på de fleste billige TFT'er. Betragtningsvinklen er heller ikke i top, men igen er det jo karateristisk for TV panelet :)