Problemer med ekstern harddisk.

Diverse d.  22. marts. 2008, skrevet af Rene
Vist: 223 gange.

Rene

Overclocker
Tilføjet:
22-03-2008 14:01:13
Svar/Indlæg:
0/1
Hej,
jeg har fået ny Vista-pc og vil gerne overføre nogle dokumenter fra min gamle harddisk (XP). Jeg har i den forbindelse lånt en "anordning" som jeg kan sætte min gamle harddisk i så den skulle fungere som et eksternt drev. Desværre kan jeg ikke få det til at virke og vil gerne høre om nogen kan hjælpe mig??.

Det blev kort afprøvet på min kammerats PC (Vista) og der var ingen problemer med at læsen den. Da jeg satte udstyret på min egen virkede det ikke og nu virker det heller ikke mere på min kammerats??

Den gamle harddisk kører godt nok rundt og "læsearmen" kører også frem og tilbage. Jeg har prøvet med driveropdatering, men får at vide at den jeg har i forvejen er OK.

Jeg får disse fejmeddelelser:
Beskrivelse:
Windows installerede driversoftwaren til enheden, men der opstod et problem under forsøg på kørsel af driversoftwaren. Problemkoden er 10.

Filer, der hjælper med til at beskrive problemet:
C:\Users\René Jensen\AppData\Local\Temp\DMIE189.tmp.log.xml
C:\Windows\inf\usbstor.inf

Jeg har yderligere haft låget af den gamle harddisk og det kunne godt virke som om at problemet "bare" er at den ikke kan læse disken. Kan det passe?

Tror ikke at problemet kan være at min nye PC er Vista og på den gamle harddisk er det XP, da det jo virkede kortvarigt på min kammerats Vista PC.

Håber der er én der tager sig tid til at forstå hvad jeg har skrevet og som kan hjælpe mig igennem dette problem.

Mvh
René