Hej jeg vil meget gerne overclocke min egen computer jeg mig og min (hus mate) har overclocket lidt på en EPOX BIOS computer men min engen pc/BIOS er en anderledes en
Når jeg kommer ind i min BIOS så kigger jeg rundt over det hele..
Der står ikke et eneste sted noget med fsb der står kun freequency øverst i højre hjørne og hvis jeg ændre på det så går computeren ned og så skal jeg bli nødt til at resette bundkortet ..
jeg kan brøve at ligge nogle billeder ind af hvordan det ser ud i min bios .. :) hvis nogen af jer kan forklare mig hvad jeg skal gå ind i så ville det være super !! :)
håber at det her spørgsmål er lidt nemmere at forstå 😲
Jeg vil meget gerne have lidt hjælp hvis der er nogen andre der kender til den her bios jeg har googlet og søgt rigtig meget men jeg finder kun det samme igen og igen 😩 .. 🙂
1: Velkommen til 2: Udfyld din profil, det gør det nemmere at hjælpe. 3: Giv dit topic en mere sigende overskrift så det gør tingende nemmere 4: I tvivls tilfælde om ovenstående, prøv at læse forum regler en gang til. http://hwt.dk/forumregler.aspx
Når jeg kommer ind i min BIOS så kigger jeg rundt over det hele..
Der står ikke et eneste sted noget med fsb der står kun freequency og hvis jeg ændre på det så går computeren ned og så skal jeg bli nødt til at resette bundkortet ..
jeg kan brøve at ligge nogle billeder ind af hvordan det ser ud i min bios .. :) hvis nogen af jer kan forklare mig hvad jeg skal gå ind i så ville det være super !! :)
Men det på eget ansvar du kan hente den på majorgeek en demo. Det bedste program jeg har fundet til unnamed bord. Ved ikke om dit bord er under støttet. Men den bliver helle tiden updatet. Kan også køre på vista.
Ediet: du skal så sætte fsben op når den er start op. ellers går den ned, Det gøre mit ECS bord med Vista når den autotuner den til stå til den hastighed når den starter op.