Bullguard Internet Security 8.0 *Opdateret*

Diverse d.  29. marts. 2008, skrevet af season88
Vist: 9679 gange.

season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2008 18:01:51
Svar/Indlæg:
1221/95
Så er der nyt all-in-one Anti-Virus fra Bullguard med 5GB online backup og 24 timers online support.

Link til litteratur: http://hwt.dk/literaturedetail...
arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 08:23:16
Svar/Indlæg:
2823/238
Bullguard ftw, har haft det nu i snart 4 år, det er bare det nemmeste, jeg har prøvet, man får alt hvad man kan komme til at ha brug for for at være sikker på nettet og bare genertelt med sin computer...
Chat support delen er genial, man får altid hjælp med det samme, skulle installere Norton sikkerhedspakke for min søster og hans mand, det var sværere end bare lige... og at afinstallere var endnu værre, ja nærmest umuligt.
Og man skulle vist også betale for at få hjælp af dem 😲

Dog synes jeg at den pris der bliver nævnt i artiklen er noget dyrere end det jeg betaler for 2 års Bullguard, måske er det fordi det er en boxed udgave...

Jeg betaler og downloader bare Bullguard, betaler for 2 år af gangen, så det bliver billigere...


Men jeg kan helt klart anbefale Bullguard, jeg har været fuldt ud tilfreds i de år jeg har haft det, og været godt beskyttet.


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 09:47:32
Svar/Indlæg:
2516/381
#1

Du betaler ikke for net chat hjælp, når du har norton,, har brugt det, og har aldrig betalt andet, end for mit produkt.. på købs dagen

Men de der 5gb plads, lyder lokkende, kunne være man skulle prøve det til næste år


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 10:26:38
Svar/Indlæg:
2823/238
Ok, det kan være at jeg har set forkert, men det virkede som om der ikke var chatsupport da jeg sad med stadset dengang, og at man skulle betale for at ringe ind til dem. Norton koster også ca 600kr eller mere. og det virker jo kun på en pc.
Desuden synes jeg altid Norton programmer "fylder" meget, og sløver computeren, og at det er svært at fjerne.


Spy
 
Overclocker
Tilføjet:
23-03-2008 11:15:17
Svar/Indlæg:
99/18
samt i prisen har du jo 3 licenser, også, så hvis man tager prisen og divider ud på de 3 maskiner så er bullguard, rimlig ok pris 😉

kan kun sige god for det.

men skal man sige noget negativ om det, så når du skal have dine mail hentet ned, tager det lidt tid, men tja når man har vændet sig til det så er det bare det...


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 12:19:18
Svar/Indlæg:
7263/260
Tjo, det vel fint nok?. Holder mig til avast 🙂


Overbuary
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 13:34:40
Svar/Indlæg:
1762/50
BullGuard er jeg virkelig trofast ved! Er så glad for det 🙂


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 13:45:58
Svar/Indlæg:
1221/95
Jeg bruger stadig bullguard programmet.. Jeg venter dog på at de får fixet problemet med firewall'en 🙂

Indtil videre har jeg været godt tilfred med det niveau af sikkerhed programmet har givet mig. 😛


Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
23-03-2008 15:39:53
Svar/Indlæg:
2309/846
ESET NOD32 til mig tak. Har aldrig før haft et så fremragende AV program som det. 🙂


M@D-M@X
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 16:10:17
Svar/Indlæg:
477/254
Bullguard er et godt produkt til gode penge. Har haft det installeret på mange maskiner og kører som en leg.
I trial perioden har man også chat support og det virker. De er der til at hjælpe selvom man ikke engang har købt produktet endnu.

Hvad Norton angår så er det i men bedste overbevisning en virus i sig selv. 🙂


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 17:18:34
Svar/Indlæg:
1221/95
Bliver folk mon sure hvis jeg sige at jeg er helt enig med #9 hvad angår Norton? 😛


arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 17:22:08
Svar/Indlæg:
2823/238
Jeg bliver ikke... 😉



sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-03-2008 19:16:19
Svar/Indlæg:
2516/381
Folk har jo hver deres mening,, jeg bruger selv norton,, og har betalt 595 for det

og der er som også til 3 maskiner, og jeg bruger det på 3 stk, og alle er aktiveret over deres server, .

så folk kan da hakke på norton, hvis de vil det.

men undersøg lige inden, behøver jo ikke gøre det dårligere end det er..

Men jo det fylder en del, og sløver måske pc'en mere end andre programmer,, aner det ikke,, jeg mærker ikke til det


M@D-M@X
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 11:25:42
Svar/Indlæg:
477/254
#12 har skam undersøgt det rigeligt med ca. alle de versioner der har været fra Norton. Det sløver af H til og kan ikke tælle på en hånd hvor mange gange jeg har fundet virus på en maskine med norton. Mange bærbare har norton preinstalleret og fjerner man norton er en halvering af opstartstiden ikke en overdrivelse.
Desuden kræver de fleste udgaver et specielt stykke norton software for at fjerne det helt fra computeren.

Selv bruger jeg AVG free version og har firewall i routeren og det har kørt upåklageligt og det mærkes overhovedet ikke.


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 14:24:37
Svar/Indlæg:
2516/381
#13

Det med at undersøge, var ment i sammenhæng med det jeg skriver, ang. 3 maskiner..

da der er en længere oppe der skriver

Citat
" Norton koster også ca 600kr eller mere. og det virker jo kun på en pc. "



arsenio3d
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 15:27:10
Svar/Indlæg:
2823/238
Det gjorde det versioner jeg har prøvet, og installeret for andre...

Det kan være at det er en ny eller anden version du har...


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-03-2008 15:55:12
Svar/Indlæg:
2516/381
#15

bruger inter sercurity 2008, men regner faktisk med efter alle disse test, at jeg vil prøve bullgaurd næste gang, man skal jo være åben for nye ide'er 🙂


#17
Spy
 
Overclocker
Tilføjet:
24-03-2008 17:03:45
Svar/Indlæg:
99/18
ok det med at norton have licens til 3 maskiner har de da ikke altid haft, brugte dem før, men for et par år siden skiftet jeg til bull.... af en af grunde at deres licens var til 3 maskiner.

så undskylder at jeg fremhævet, det, som et pluds. Det var efter den overbevisning jeg have.

men fortrækker stadigvæk bullguard.

men det er jo nok lig med intel eller amd, samt hvilken religion, man skal vælge 😉 er jo forskelig fra person til person, vi har jo alle forskelige meninger, og det, og sådan vil det jo være hvergang der er 2 mensker tilstedet

/SPY


dkhugo
 
Overclocker
Tilføjet:
25-03-2008 21:20:11
Svar/Indlæg:
394/98
Hejsa.

Jeg har ligge måtte formater min pc, der var kommet 3 heste ind så pc'en, og norton, ikke en sk'd hjælp af hente der. Norton sagde der var et problem, og det var det, hvilket var blevet klart for mig, da min pc var sygt f''k'et :P

Men så fik jeg hjælp fra Spywarefri.dk og er du da gal de hjælp mig meget, og gør stadig. De har hjulpet mig med at finde AV, og sådan. Og de synes ikke jeg skulle bruge norton (blev forklaret inddirekte)

Og for at være ærlig så synes jeg ikke jeg havde fået noget for dig penge jeg har givet for Norton, jo måske lidt, nemlig problemer. Det kan god være at Norton sagde det havde stoppet 11.000 trusler. Men det er alle trusler som jeg ikke er blevet oplyst om. Og så virker Norton også meget passiv.

Undskyld, men jeg må vel sige min mening, så den kommer.

Efter jeg havde formateret smed jeg Bullguard ind på min pc, Det anbefaldt Spywarfri mig, og det har virket. Jeg har ikke haft en enest fejl (hverken den fejl 5 der blev fortalt om, eller noget andet)

Men jeg synes man skal skrive til "spywarefri.dk" hvis man skal have hjælp angående sikkerhed, ikke for at lave reklame, men de ved hvad de laver. Og de tager sige tid. Og så er servicen gratis, det er dog muligt at give penge til dem, hvis man er meget tilfredse.

Men jeg synes Bullguard er fantastisk og der virker bare. Men hvis I skifter fra Norton til Bullguard, så formatere lige, ellers så skal der ryddes godt op på pc'en for Norton ligger overalt :S

Når men det var lige nogle ord med på vejen. Men jeg er da sikker på at nogle kan være tilfredse med Norton, bare ikke mig.

Dkhugo.

#9 Jeg har samme holdning.


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-03-2008 23:27:55
Svar/Indlæg:
1221/95
Jeg vil forresten sige at jeg opdatere denne tråd løbende da vi i samarbejde med BullGuard forsøger at få løst problemet med firewall'en...


Så stay tuned 🙂


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-03-2008 18:37:37
Svar/Indlæg:
1221/95
Så er artiklen opdateret med den fungerende firewall.

Om firewall'en kan jeg kun sige: Den køre lige så godt som resten af programmet, og blokere alle trusler der kommer både udefra, og inde fra computeren.