Man river så strømmen fra og venter 1-2min... så kører internettet igen.. Der kan så gå lige fra 15min til et par timer eller et par dage... så fryser det igen! Den orange diode lyser næsten konstant orange (plejer at blinke ofte).
Er det modemet der skal byttes eller hvad ellers kan der være galt? Har tidligere fået byttet modemet, og har ellers kørt godt i en del mdr.. men her efter de hævede hastigheden gratis fra 2Mbit til 6/1.. synes jeg godt nok det er blevet meget ustabilt. Og det er endda uden linjen belastes særligt - fx blot ved alm surfing. Har ingen router. Der er 2 brugere på nettet. Nedbrud sker også når den ene PC er slukket. Der er en switch på. Nedbrud skete også dengang jeg anvendte USB til den ene PC fra modem og ethernet til min egen PC. Sidst TDC var her mente de problemet lå hos mig. - Lige indtil de fandt et knækket kabel ude i boxen nede på gaden! Efter det blev skiftet kørte det ret godt i en del mdr. Jeg tror simpelthen ikke på problemet ligger hos mig.
Om det er bedre end det du har nu skal jeg være usagt. Jeg har selv et webstar, (udleveret fra Stofa) og det fungere udemærket, det er dog nummer 2 på små 3 år, så jeg vil sige de kan da også gå i stykker.
jeg havde samme problem med cc og derres skod modems/router.
er nu skiftet til fullrate og de har sådan en lækker ydelse der gør man kan få sat det modem/router de levere i brigde mode så den bare køre lige igennem uden noget.
Jeg har nu fået nyt modem - et Webstar i stedet for Motorola. Det blev det kun ringere af. Forbindelsen går on/off nærmest konstant. Hvad kan der være galt? Det er på begge pc'ere det sker...dvs fra modemsiden eller også fra TDC's forbindelse / boks nede på gaden eller mere centralt...hvad ved jeg..