Har du et evt. prisleje? Til den "alm." forbruger, ville jeg klart anbefale TomTom eller Garmin. Uanset hvad du vælger, så vil du få en fin løsning. Om det skal være det ene eller det andet, må være et spørgsmål om præferencer og temperament 🙂
Jeg købte mc på en privatadresse i tyskland sidste år. indtastede adresse hjemmefra på sådan en som du linker til, og 7 timer senere var vi der. uden problemer eller afvigelser fra ruten osv.. Skide smart og voldsomt nemt 🙂
Jeg ved ikke med de andre mærker, men jeg ved at Garmin har den snedige feature, at hvis den bliver stjålet kan du anmelde det til Garmin, vupti så er den lige pludselig ubrugelig for på tyven og hæleren. 🤣
Har godt hørt at man kan hente sådan nogle stemme men ved ikke om de virker 😀 Men det kunne da være fedt at have rune klan til at navigere en rundt i europa 🙂
#17 - ja en af mine venner har prøvet en GPS med Rune Klan... Jeg kan bare ikke huske hvad mærke eller model det var. Men uden nogen grund kom den med sådan nogle sætninger 🙂