jeg har lige fået mit 8800gt hjem og nu står jeg med det problem at der intet signal er. har prøvet at sætte pci-e som main graphics, men det har heller ikke virket. når jeg sætter det til on board grafikkortet så virker det hele og jeg har signal.
jeg er gået ind i enhedshåndtering og fundet ser at der mangler drivere til noget der hedder sm.-buscontrol, ifølge verest er det noget med PCi porten at gøre, tror jeg.
nogen der ved hvor jeg kan få fat i driverne til det? og om det overhovedet er løsningen på mit problem?
Det er så vidt jeg ved driveren til dit chipset, og den kan du sikkert finde på MSI´s hjemmeside, og det må være årsagen til dit problem, at den ikke kan finde portene på bundkortet, eller noget i den dur.
det er en driver til en controler/bus . næppe det det du har problemer med. kan du ikke slå onboard gfx fra i bios . save and exit og sluk. sæt det nye gfx i. har du alle stik sat i. Det gfx skal vel ha strøm lige fra psu
#2 jeg har fået det til at virke nu, fandt bare chipset driverne på MSI hjemmesiden, men nu har jeg et andet problem. når jeg sætter cd'en i for at installere driveren, så siger den at at mit vga ikke er et xfx produkt. prøver at så at gå ind i cd'en og finde mappen til vista x64 og det vil den heller ikke.
den begynder at installere og så popper der en besked op hvor der står at instalationsprogrammet ikke kunne finde nogen drivere som er kompatible med din aktuelle hardware.