Jeg kan nu igen huske mine dankort oplysninger i hovedet efter at have købt så mange ting over nettet 😲
Det kunne jeg også med mit gamle dankort, men ved i hvad det sjoveste er? jeg kunne ikke huske min pinkode... 4 tal kunne jeg ikke huske, men jeg kunne godt huske de 16 kortnumre + udløbsdato + de 3 sikkerhedstal på bagsiden, så da jeg skulle hæve penge i automaten lavede jeg fejl og det blev spist, så jeg skiftede dankort...
Koden er nu heldigvis meget nemmere, så den glemmer jeg ikke.
Hvem kan huske alle kortoplysningerne på dankortet?
#3 Ok det er alligevel en del tal... Jeg kan godt huske reg. nummeret, men ikke kontonummeret da jeg ikke bruger det særlig meget, det er godt nok nemt da det indeholder tal fra mit kort nummer, og hele tal som 10, 90 osv.
#13 det er jo lige det, hvis man falder over et tilbud kan man ikke bruge den gamle undskyldning om at man ikke gider rejse sig og gå ud og hente dankortet...
Man skriver de tal ind helt automatisk... hvis det ikke var så dyrt at købe mad over nettet havde jeg sku også gjort det 🤡
Tjah det store hardware misbrug man har, betyder jo, at jeg også må erkende at jeg kan alle de forskellige tal i hovedet. Både regnr, kontonr, kortnr, udløbsdato samt kontrolcifre. Kan skam også de ca. 10 forskellige koder jeg bruger rundt omkring 😛