Fedt nok at de kan presse det ned på kortet. Ved ikke lige hvor mange der mener har brug for så mange ram på grafikkortet, men der er da sikkert nogen.
Ren kassetænkning, pt. er det svært at se fordelen ved mere 512mb på et 8800gt. Hvis der er nogen der bruger penge på ovenstående så bør de få hovedet udskiftet, medmindre de bliver billige.
Ja hvis det var et dobblet GPU kort kunne man begynde at retfærdiggøre det, men lad os nu se det kan være de har opfundfet den dybe tallerken, sådan så at man kan udnytte det.
#4-5 og #12 Hvem bruger da også 32-bit? 😛 Totalt old school der... 😉
Ej, selvfølgelig er det unødigt at have 2GB RAM på et grafikkort, især når det er det eneste de har pillet ved. Men der er sikkert nogen, der er "dumme" nok til at købe det kort.
13# hov hov der er jo nolge der ringet med at 3gb bare nok og købe 32 bit skal også få mig 64bit snart det er lidt at være bagklov 😛 og jeg kune nemt havde været dumt nok til at købe det godt man har hwt så man ikke gjoire det men det lyder lidt sajt med 2gb på gfx 😛
tja, man kan jo egentlig godt bruge de 2Gb til noget hvis spilproducenterne begynder alt lave ultra-hi-res teksturer, eller hvis man nu sidder og laver 3d med høj kvalitet på skærmen. dog glæder jeg mig mere til at se hvad Ati's tri-core kort kommer til at koste 🙂
-> Til jer der bitcher over meget RAM på grafikkortet
Der er nu visse programmer som har gavn af meget RAM på grafikkortet. Især de lidt mere (semi)professionelle apps. Så der er bestemt berettigelse for et grafikkort med 2 GB RAM. Det andet er noget værre schludder 😛
#15 Stadig.. Du skal over 1920x1200 med alt på Ultra High (eller hvad den nu kommer til at hedde) i Crysis.. og selv der tror jeg det bliver svært at bruge over 1 gb ram..
Men, Man kan retfærdig gøre det hvis man kører med Triple SLI.. Men.. Det understøtter 8800 GT jo ikke 😛
Alene 2 8800 GT grafikkort vil være for langsomme til at bruge over 1 GB ram...
Det kort har ene og alene en funktion og det er at snyde tosser som køber før de læser tests af de køber. De selv samme som efterfølgende fortjener at blive mobbet indtil de lærer at læse tests. Det er muligt 2gb fungerer til funktioner som ikke er spil og fred være med det.
#7 jeg vil godt bede nævne nogle spil(og opløsninger) hvor du mener der er en réel forskel mellem 512mb og 1gb(på et 8800tg). Tag fx denne test fra firinsquad http://firingsquad.com/hardwar... hvor der gennemgås mange spil med 512mb og 1gb på et 8800gt, du kan finde forskelle men de er mikroskopiske = ubetydelige.