Virker generelt som om der er en ret stor opbakning om Antec P180/2, både på det her forum og andre. Har også kigget en del på det, da det også ser ret nice ud, men har tænkt på om der er nok kølere i?
Det skal selvfølgelig heller ikke være overkill, men jeg bor på et ret varmt værelse, og jeg har ikke lyst til at eksperimentere med vandkøling endnu, så jo mere luft jo bedre køling (forhåbentlig da).
Det der TT Mozart ser liiiiiige voldsomt nok ud, og det der chieftec kan umiddelbart kun fås med psu, og det har jeg ikke brug for.
Coolermasters CM 690 har vist rig mulighed for luftkøling, men der bliver jeg jo desværre kræsen, og kigger lidt på design og synes at det ser lidt for kedeligt ud. Og når jeg er så besværlig, så er jeg tilbage hvor jeg startede.
Men ellers nogle gode bud alle sammen. Og det ender sikkert også med at blive et af de nævnte, da jeg ikke er sikker på at jeg kan få mig selv til at gå på kompromi med ydelse fremfor design.
Er der nogen der ved om Antec evt sælger, eller har planer om at sælge, et P190 uden psu'er?
Hauge