Jeg har lige købt et 8800GTS 512 Alpha dog. Så har da mod på en test mod en der har et 8800 GT hvis det er. Ved godt ens andet hardware også har noget at sige, men alligevel...
Jamen hvad for en test skal vi tage.. Og står vi lige i CPU, bare så der ikke er nogen som snyder på det område. Jeg bruger stadig ATA disk til windows..
Og så kører mit GFX x 8 i stedet for jeres garanteret kører x 16.. Men det skal ikke være nogen hindring for at vi ikke skal lege lidt med nogen tests...
10# vi vil jo tæve din maskine cpu da både 8 # og jeg har en q6600 selv i dule core programer er der 2 kerner exstre som windows ikke skal arb. så meget på dem og det er intel som er rimlig glad for nvida 🙂
Jeg har købt en q6600 cpu og et ASUS Maximus Formula Republic of Gamers X38 samt 2 x 1gb crucial BallistiX pc 8500 og overvejer så et asus 8800GTS mon det er noget der spiller
det er den her vis du kan genkene den http://www.firingsquad.com/har... man starter og skal idn i et ødelagt hus med night vesion og bagefter skyde nolge tanks
Nå men min fps lå på omkring 40 - 70 konstant. Den svingede meget. Nogen gange over 100 og andre omkring de 40. Men det laggede ikke på noget tidspunkt..