#7 har lige set filmen, og jeg må sige at jeg er uenig i det du siger. filmen er som #6 siger lavet så europæerne kan få øjnene op for hvad det egentlig er der sker i europa for øjeblikket. der er ingen tvivl om at der kommer flere og flere muslimer ind i europa, idet det er blevet meget nemmere at komme ind. Vil gerne pointere at jeg selv er fra udlandet (Polen red.) og at jeg på ingen måde er rasistisk, denne film har heller ikke gjort mig rasistik, men har derimod åbnet mine øjne op, for det som sker omkring mig. Geert Wilder har udtalt i et interwiev at han ikke hader muslimer, men det som islam står for. det skal jo os pointeres at i Holland ser tingene lidt anderledes ud end i Dk. og jeg er ikke tvivl om at hvis forholdene i DK så ud som i Holland, så ville danskerne nok også protestere.
Saiot, det jeg skriver her er ikke på nogen måde et angreb på din udtalelse, jeg accepterer at du har din mening og jeg har min. det er vel også spdan det burde være. desværre er det ikke alle muslimer som er tilhængere af det.