jeg ved deres 226 er ret nice, men gå efter CW versionen, den er vidst lidt bedre... En helt anden ting... Jeg har lige fået en Samsung 245b, jeg var noget nervøs da jeg fik den fordi jeg havde hørt meget dårligt om viewing angles etc... Men hold kæft hvor er det dog overdrevet... Medmindre man sidder helt fra siden er den sgu fin. Jeg har ingen problemer og har haft et par gutter til at kigge, de siger det samme. Dog skal man lige indstille skærmen da man får den da den står HELT forkert :p Men god skærm til en billig penge... Jeg har ikke rigtig oplevet nogen voldsom ghosting, men det er selvfølgelig ikke en highend 2ms skærm... :) Det er KUN et TN panel. Men det er 3000 kr og det er billigt.
Jeg har prøvet begge af de 2 skærme du linker til og jeg syndes de er rimelige ens. Den eneste forskel jeg sådan lage mærke til var selve designet på skærmen. hvor den ene havde sådan en sølv kant i bunden og den anden var mere rund i kanterne. Men ellers er begge super gode.
Husk bare at få fat på S-panel udgaven da den efter siges er bedst.
Men vis du kan vente lidt i nu så har Samsung nogle nye modeller på vej, som de viste på Cebit. Den ene af de nye modeller kunne køre en opløsning på 2048x1152 pixels.