Overclocker
Tilføjet:
28-03-2008 13:45:13
Svar/Indlæg:
90/8
Jeg har tænkt mig at lave min gamle NES Box om til en PC der kan køre alle de gode gamle konsolspil.
For at kunne køre N64 spil (det mest krævende jeg vil have den til at kunne) er jeg nødt til at have et grafikkort der minimum er på højde med GeForce 2 og en processor på minimum 1 ghz
Den må meget gerne også kunne køre en dvd film og xvid filer og have en optisk SPDIF udgang
Jeg har i forvejen en P4 3 ghz processor liggende og et Radeon 9800 - det skulle nok kunne klare ærterne - men det bliver sgu svært at stoppe i en NES sammen med et ATX kort..
Så nu leder jeg efter en løsning der kan være i kassen - en NES er ca. 25x20x8,5 cm - Det passer meget godt med et Mini-ITX kort eller et Micro-ATX, der holder sig nede i størrelse....
Jeg har kigget lidt på et VIA EPIA EX 1,5 ghz med Unichrome PRO 2 grafik - men det grafikkort stinker sgu...
Alternativet er et ASrock P4I65G, men det er LIDT stort at skulle have i kassen sammen med et 9800 Radeon og det har ikke optisk spdif som jeg gerne vil have. Og hvor får man dog et AGP riser kort?
Alle gode input modtages gerne...