Det værste er jo at personen der taler tror at han har ret i at han får bevist hvordan politet er efter personer med anden etnisk baggrund end dansk...
#5 Der lyder i hvertfald til at nogle af dem er omtrent lige så latterlige som gutten der bliver filmet. Men nazister har vel også brug for at få talt ud en gang i mellem 😛
Giv politiet den samme frihed som de har i USA eller et andet land, så ku det være der ville være mindre af den slags mennesker på gaden.
trist at nogle opfører sig sådan, og endda over for politiet.
Men er godt klart at de begge holder masken og er rolige.. tror selv jeg havde haft svært ved at forblive helt rolig hvis der stod sådan en over for mig... 😐
Det fedeste er at han selv slettede dem under 24 timer efter de var lagt op, jeg tror ikke helt han fik den reaktion han havde ventet :p Heldigvis havde en del andre hentet den inden 🤣
Han er godt nok ikke for smart ham der. Han er både dum og provokerende - lad os banke ham for vi er jo et bedre menneske end ham. 😲
Andre end mig der kan se det paradoksale i det
Og ja det er flot af politiet at de behersker sig - men det er jo altså også deres job at håndtere situationer som den ude at slå på folk. Vi skal da ikke have politifolk som går rundt og opfører sig som de kriminelle de skal fange. Ingen USA tilstande i DK.
Hvem ved måske er det 3. gang på en uge at han bliver stoppet og at det er derfor han reagerer som han gør. Måske han bare havde en dårlig dag.
Cool politiet tager det køligt.. Gad ikke engang se de andre to, kunne ikke holde ud at se ham råbe sådan "mand" hele tiden.. Han har jo ikke noget at have det i..
Lille dreng der tror han kender reglemenget.
Han lyder jo som et dårligt frispark..
De burde holde ham lidt længere tid af provokation pga at han skulle til barnedåb over den måde han er på..
sikke en tegneserie ham der der filmer, jeg tager hatten af for de 2 betjente der, de er så professionelle at de ikke griner eller mister roen i sådan en situation. de 3 film beviser jo nettop hvor godt det danske politi er.
# 44 Helt rigtigt set: Vi kan sgu da ikke have sådanne profiler rendende rundt i fri dressur. Til Psykken med ham. Han har da en seriøs vævefejl mellem ørerne.
43# Ham der lagde filmene ud slettede dem selv lidt efter. nok fordi han fandt ud af at andre ikke synes han var sej, som han selv troede. Der var heldigvis nogen der nåede at hente dem ned og de har så lagt dem ud igen. Ham der lagde dem ud til at starte med er ham her: http://www.youtube.com/user/hn...