Nu da jeg har fået min nye 22" skærm vil jeg gerne have bf2 op og køre i 1680*1050. Men hvis jeg bare går ind under video settings er der ikke noget som hedder 1680*1050. Skal jeg skrive det i en command eller hvordan?? I css skulle jeg bare sætte skærm settings til 16:10 også kom den ønskede opløsning men sådan er det ikke lige i bf2.
Nu har jeg installeret det widescreen fix. Men det virker ikke har 😕 Har været inde og vælge spillet og hvilken aspect ratio jeg vil spille med. Men der kommer ikke nogle nye instillinger inde i BF2. Har installeret nyeste patch osv
Nope det hjalp heller ikke ☹ Prøver lige at spørger min klan leader han spiller så vidt jeg husker også på enten en 24" eller 22" skærm i fuld opløsning
Noget du gider dele? Fordi jeg har ikke installeret BF2 på min nye maskine endnu, så ville da være rart hvis samme problem dukker op for mig på min nye 22" skærm :P
Hvad så med det widescreen fixe program som CaBoOze nævner skal det ikke også aktiveres samtidig med at man retter sin genvej!?? Eller nøjes I med at rette genvejen!?
Sådan som jeg læser det inde på widescreen fix hjemmesiden, så skal man både rette sin genvej og aktivere det lille program for at få det optimale WS billede på sin skærm.
Har ikke prøvet men fik af vide af mik vores klan leader at hvis dit sigtekorn er lidt kantet når du rettet genvejen så kører BF2 ikke i 1680*1050. Men hvis den er dejlig rund så kører den i noget ala 1680*1050 😉 Spillet supporter nemlig ikke de opløsninger så det bliver aldrig helt 1680*1050 ☹