haha man kan se at selv med en q6600 der er stock langsomer en ind 6750 yder den bedre i de fleste spil og folk siger man ikke får noget ud af et q6600 her kiger jeg på 8800GT kune forstile mig det var støre ved andre grafikort af nyer dato eller det same
#15 En E6850 burde da score mere end en E6600, har haft begge og blev faktisk overrasket over at de scorede den samme score i det nonses til Vista rating.
#13 såvidt jeg ved er det en score alene baseret på cpu.en så hvordan du kan få ram og grafikkort til at få indflydelse på det står vist for din egen regning
Sad lige og kikkede på din profil det 8800gt kort du har det må være lidt specielt du skriver det har en standard core på 777mhz og at det er overclocket til 860mhz standard coren på et 8800gt kort er på 600mhz eller har du glemt at opdatere profilen?
Smart nok.. Men det var da godt nok noget lausy udstyr de har på listen? Genial ide men den skulle laves til mange andre gfx/cpu og ikke mindst mulighed for valg af ram/antal ram så ville det være godt!