#18 det fordi du aldrig har prøvet at køre en RMA med en defeckt skærm.
getmore er en fin butik når det kommer til alm hardware, men vis du har en skærm som er gået istykker er det bare rent helved, og jeg har selv været hele turen igemmen, og jeg gav bare op, grundet det vil tage 1 år at køre en sag hos forbrugerstyrelsen. skærmen fik fejl efter 1 uge..
jeg ringer dem op og de siger jeg selv skal ringe til LG. ringer så til LG, og de siger det er ulovligt og at det er getmore som skal fixe problemet, jeg ringer så til getmore igen og de siger det er noget fis, jeg har så læst på lektien, og i loven står der at getmore _SKAL_ tage imod varen som er i stykker, og sende den til LG.
idag fortryder jeg næsten, at jeg ikke tog turen der ned og bare tændte af, har jeg gjort i shg engang før, og det er noget som virker 🙂. fordi de ved sku godt det er noget være fusk det de har gang i.
det er noget med det ikke engang getmore som står for skærm salg, men et firma under dem. fucking fuskere.