Meget innovativ guide må jeg sige. sjovt nok så bruger også en gasbrænder til at tænde op.. faktisk en magen til. 😲
Det der med en optænder til kul har jeg aldrig fattet idéen i, så medmindre det er den store grill, så bruges gasbrænder direkte i grillen - den er jo beregnet til varme 😛
Den store grill er lidt mere tricky at tænde op i. Jeg brger omkring 8 sprittabletter i bunden(altså ovenpå risten) og så en hel masse kul ovenpå.. så lige hurtigt gasbrænderen på til at tænde tabletterne, og så kører festen totalt hehe. 😀
#3 tænke også det samme, men den må jo kunne klare det, når den bare blæser luft ned i grillen, og den har den kolde atmosfære til at beskytte den ellers
11#Der er faktisk en laks på næsten 11 kg i min profil... En ægte OC.DK mand fanger SELV sin laks. Se selv.!! Og Storm,. læææææænge siden. Og den laks der bliver lavet i artiklen er det der på dansk hedder en pukkellaks, sådan nogle har jeg fanget med de bare næver i alaska (der var MANGE).
Som mikkeldrengen skriver,. BLÅ DIODER...uhh,. Men så alligevel ikke, laksen ville jo være gennemstegt allerede INDEN den var kommet i grillen. Det er jo ikke legetøj , de dioder er en alvorlig sag.
#29 Faktisk er dette en remake af en artikel jeg lavede som en test af det nye CMS system, og i de oprindelige billeder, der desværre er bortkommet, var der faktisk lavet et setup med en haveslange og et mikrofonstativ.
Det er ikke meningen at det skal give mening ! Har LAKS nogensinde givet mening ❤