Problem i alle spil pga. tastatur ?

Litteratur d.  01. april. 2008, skrevet af GoJPoWR
Vist: 377 gange.

GoJPoWR

Overclocker
Tilføjet:
01-04-2008 08:38:38
Svar/Indlæg:
77/28
Har et problem når jeg generelt spiller spil, det er ligesom at en af mine taster sidder fast selvom de ikke gør det.. lige pludselig kører billedet en helt andet vej i 1 sek. og så er det normalt igen.. de kommer mindst en gang hver halve time.. Mega træls.. Nogen der kender til det?

Mvh. GoJPoWR
poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
01-04-2008 09:50:03
Svar/Indlæg:
2885/268
jeg har haft ligne problem engang men det var så fordi jeg kørte igennem en box så man kunne have 2 computer til en skærm og den kunne så ikke følge med når man klikkede på tasterne og derfor låste den fast

men det er jo så ikke tilfældet detsværre
men du kan prøve som uganspungt og prøve med et andet tastatur

hvis du ikke har et ækstra så ville jeg næsten væde med at din nabo ligger inde med et GG..

en anden ting kan være at din maskine måske frydser lidt fast i ny og næ og det kan så give samme resultat som det du skriver der

og sker det kun i et spil eller alle spil eller bare generalt over det hele ??...

hvis din maskine små fryser lidt så skal man jo til det der er mega træls og finde ud af hvorfor den gøre det

men i de fleste af mine tilfælde i tidliger computer der har det været ram fejl så det kunne du måske starte ud med der

det var bare nogle ider til hva du kan prøve

MVH Dennis

GoJPoWR

Overclocker
Tilføjet:
01-04-2008 16:54:28
Svar/Indlæg:
77/28
Så tror jeg måske det kan være mit tastatur.. har tabt det, for nylig syns også først det er der det hele begyndte

poulsen48

Elitebruger
Tilføjet:
02-04-2008 01:01:26
Svar/Indlæg:
2885/268
hehe så har du måske allerade fundet fejlen 🙂

//Dennis