Jeg har lige testet det helt nye cooler master cosmos r, synes ikke cosmos er det man skal smide sine penge på. Hvis man gerne vil have noget af det ypperste skal man have fat i silverstone. Fx. TJ10ESA, TJ10 eller TJ09 måske TJ07. Skal det være lidt billigere skal man vidst have fat i Lian-Li.
Deres aldrende V serie er ret blæret. Jeg var rigtig tæt på at købe et selv faktisk, de kan fås fra v1000 og hele vejen op til v2000 eller sådan noget, de er kæmpe store, flotte og med fede features.
Jeg ville gå en bue udenom Chieftec, har selv haft sådan et kabinet, de var fede dengang de udkom, men de har ikke fulgt med udviklingen i mange år.
Jeg ville også gå udenom Thermaltake, det er spaceylooks over functionality princippet. Så medmindre du er til det der meget fremtrædende design, så gå udenom det.
Antec har bestemt også lavet noget rigtig frækt, fx. deres P182.
Til sidst er der selvfølgelig Cooler Master. De er ret billige og laver et fede kabinetter. CM Stacker 830 eller 832. Men jeg ville vælge Cooler Master til sidst, hvis man vil have billige og gode kabinetter er det dog klart dem man skal gå efter.
Håber du kunne bruge det, og så synes jeg du skal beholde dine penge for dig selv :)